بازدید 8075
۴

واگذاری زمین در روستا‌ها به متقاضیان نهضت ملی مسکن

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: زمین‌های قابل استفاده در روستا‌های حاشیه شهر‌های ۲۵ هزار نفر جمعیت و کلانشهر‌ها در اختیار نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰ 25 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: زمین‌های قابل استفاده در روستا‌های حاشیه شهر‌های ۲۵ هزار نفر جمعیت و کلانشهر‌ها در اختیار نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد.

غلامرضا صالحی در خصوص تأمین زمین برای ساخت واحد‌های مسکونی روستایی و برنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این خصوص توضیح داد: تا پایان ۱۴۰۲ به میزان ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

وی افزود: تا امروز ۲۳۰ هزار قطعه زمین، تملک و عملیات اجرایی آن در استان‌های مختلف آغاز شده است.

رئیس بنیاد مسکن همچنین اعلام کرد: در سال ۱۴۰۳ هم ۵۰۰ هزار قطعه زمین دیگر برای ساخت واحد‌های مسکونی تحویل واجدان شرایط خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
كم كم بايد منتظر بود تا قله هاي كوه را هم به متقاضيان مسكن ملي بدهند
بنظراینطرح واگذاری زمین ۹۹سال بسیار خوب است ومیتواند مهاجرت معکوس کمک به ازدواج ایجاد اشتغال ودهها اثر دیگر خواهد داشت
سلام از سال ۴۰۰ ثبت نام مسکن ملی انجام داده ام و ۴۰۱ تمام استعلامات فرم ج سبز و حالا زمین برای ساخت مسکن ملی در شهرستان تنکابن ندارند و چطور می شود استان های دیگر در حال تحویل است و متاسفانه بی مسولی در شهرستان تنکابن بیداد می کند
نمی خواد زمین مجانی در روستا بدهند .از زمین خودمان دارنداز ما پول می گیرند..در روستا رسم بود چاه مستراح پشت دیوار بیرون می کندند. و وسایل کشاورزی جلو در جمع میکردیم.امسال جواز ساخت از بنیاد مسکن گرفتیم چاه قدیم پشت دیوار را انداختیم تو حیاط دارند ۱۵متر پولشو لز ما میگیرند.جالبه.آدم از حرف و عمل اینا شاخ در میاره
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی