بازدید 9716
صد و بیست و ششمین روز جنگ غزه

بمباران شدید نوار غزه و ربودن جنازه ها/ هشدار درباره حمله ویرانگر اسرائیل به رفح/شمار شهدای غزه به ۲۷ هزار و ۹۴۷ نفر رسید

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و بیست و ششمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ 09 February 2024

بمباران شدید نوار غزه و ربودن جنازه ها

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و بیست و ششمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

نتانیاهو: عملیات زمینی در رفح ظرف ۲ هفته آینده آغاز خواهد شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۰۱:۳۴

 بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات زمینی در رفح ظرف ۲ هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش الجزیره، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، بنیامین نتانیاهو به آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده است که عملیات زمینی در رفح ظرف ۲ هفته آینده آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار نابودی گردان‌های نظامی حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شده است.

هلاکت هفت نظامی صهیونیست در جنوب غزه
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۰۰:۳۴

منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، هفت نظامی صهیونیست در عملیات گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در شهر خان یونس واقع در جنوب غزه به هلاکت رسیدند.

گردان های القسام اعلام کرد، نیروهای این گروه مقاومت با کار گذاشتن و انفجار یک بمب ضد نفر در مسیر نظامیان صهیونیست در منطقه عبسان واقع در شرق شهر خان یونس، هفت نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.

این عملیات در حالی صورت گرفته است که بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی از صبح جمعه ۱۲ فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر خان یونس شهید شدند.

رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی دیدار با گوترش را لغو کرد
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۰۰:۲۳

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب مدعی شدند که رئیس کنست دیدار با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد را لغو کرده است.

 کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد که امیر اوحانا رئیس کنست دیدار با گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد را به دلیل متهم کردن رژیم صهیونیستی به نقض قوانین بین المللی لغو کرده است.

دبیرکل سازمان ملل متحد تاکنون بارها از اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه انتقاد کرده است.

گوترش پیش تر با بیان اینکه وضعیت در غزه در حال بدتر شدن است، بار دیگر بر نیاز فوری به برقراری آتش بس تاکید کرد و گفته بود: رفح در معرض تهدید جدی قرار دارد.

نروژ نسبت به نتایج مرگبار حمله به رفح هشدار داد
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۱

 اسپن بارت اید وزیر خارجه نروژ با تاکید بر اینکه هرگونه حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح اوضاع فاجعه‌بار کنونی را بدتر خواهد کرد، نسبت به نتایج مرگبار حمله به این شهر هشدار داد.

به گزارش تارنمای خبری داکیومنت، وزیر خارجه نروژ با اشاره به اینکه مردم رفح جایی برای اینکه از رفح به آنجا نقل مکان کنند ندارند، خاطرنشان کرد: (رژیم) اسرائیل را به شدت از پیشروی به سمت رفح برحذر می‌داریم و نگرانیم در آنجا حمام خون به راه بیفتد.

وی بار دیگر خواستار توقف فوری جنگ در غزه شد و تاکید کرد: هرگونه حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح اوضاع فاجعه‌بار کنونی را بدتر خواهد کرد و موجب خواهد شد ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه با دشواری بیشتری انجام گیرد.

بورل درباره تبعات حمله اسرائیل به رفح هشدار داد
۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۱

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه درباره تبعات حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داد و گفت: این امر می‌تواند عواقب فاجعه باری را به همراه داشته باشد.

 بورل جمعه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت:‌ یک میلیون و ۴۰۰ هزار فلسطینی در حال حاضر بدون مکان امن در رفح بسر می‌برند و با گرسنگی مواجه هستند.

وی با ابراز نگرانی درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به رفح تصریح کرد: این اقدام، وضعیت انسانی وخیم کنونی و تلفات غیرنظامیان را تشدید خواهد کرد.

شهادت ۱۲ فلسطینی در بمباران جنوب غزه
۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۷

 منابع خبری گزارش دادند، ۱۲ فلسطینی طی روز جمعه در بمباران شهر خان‌یونس واقع در جنوب غزه شهید شدند.

 ۱۲ فلسطینی از صبح جمعه در بمباران شهر خان‌یونس واقع در جنوب غزه شهید شدند.

از سوی دیگر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان أمل در خان‌یونس یورش برده و قصد خارج کردن این بیمارستان از خدمت را دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه تصریح کرد که یورش به بیمارستان أمل در راستای تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای خارج کردن تمامی بیمارستان‌های نوار غزه از خدمت انجام می‌گیرد.

شلیک 20 موشک از لبنان به سمت شهرکهای اسرائیلی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۴

منابع خبری فلسطینی و اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرکهای صهیونیستی واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته این منابع، آژیرهای خطر در «کریات شمونة» و «منارة» و مناطق گسترده‌ای از «الجلیل» به صدا درآمده است. برخی منابع می‌گویند که دستکم ۲۰ موشک از جنوب لبنان به سمت این شهرکها شلیک شده است.

حزب الله لبنان ساعتی پیش نیز مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و ساعت 15 و 10 دقیقه به وقت محلی، تجهیزات جاسوسی صهیونیستها را در مقر «الرمتا» واقع در مزارع شبعا، منهدم کرد.

 

نتانیاهو: حذف حماس بدون عملیات در رفح ممکن نیست
۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۲

دفتر بنیامین نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد با باقی ماندن چهار گردان حماس در رفح دستیابی اسرائیل به هدف جنگی خود برای حذف این گروه ممکن نیست.

در ادامه این بیانیه آمده است: «از طرف دیگر واضح است که انجام عملیات گسترده در رفح نیازمند تخلیه جمعیت از مناطق جنگی است.»

نتانیاهو گفته بر همین اساس از ارتش اسرائیل خواسته طرحی برای تخلیه جمعیت و حذف چهار گردان حماس در رفح به کابینه جنگی ارائه کنند.

ادعای نتانیاهو در حالی مطرح شده که روز گذشته نیویورک‌تایمز گزارش داد ارزیابی مقام‌های اطلاعاتی آمریکا این است که اسرائیل هنوز به هدف خود برای نابودی حماس نزدیک نشده است.

نیویورک‌تایمز با استناد به مقام‌های اطلاعاتی آمریکا گزارش داد آخرین ارزیابی‌ها حاکی است اسرائیل حماس را تضعیف کرده اما هنوز به هدف خود برای حذف آن نزدیک نشده است. 

مقام‌های آمریکایی گفته‌‌اند درباره واقع‌بینانه بودن هدف نتانیاهو برای نابود کردن حماس تردیدهای جدی وجود دارد. این مقام‌ها گفته‌اند تضعیف توانمندی‌های جنگی حماس واقع‌بینانه‌تر از حذف این گروه به نظر می‌رسد. 

ترکیه: سکوت دنیا در قبال غزه همدستی در نسل‌کشی است
۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۶

«هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه ترکیه از سکوت دنیا در قبال اقدامات اسرائیل در غزه ابراز نگرانی کرده و آن را «همدستی در نسل‌کشی» توصیف کرد.

فیدان در سخنرانی خود در سازمان همکاری اسلامی گفت: «اگر کشتارها در غزه متوقف نشوند و اگر راهکار دو دولتی به ثمر ننشیند پیش‌بینی اینکه این درگیری‌ها چه چیزی به بار خواهند آورد دشوار است.»

وزیر خارجه ترکیه اضافه کرد در حال حاضر هیچ ارزش‌ اخلاقی و هیچ بستر حقوقی بین‌المللی که در درگیری‌های آینده بتوان به آن استناد کرد وجود ندارد.

ارتش اسرائیل یک اسیر صهیونیست را در غزه کُشت
۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۳

 شبکه ۱۲ اسرائیل امروز جمعه خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یکی از اسرای اسرائیلی در غزه اذعان کرده است.

ارتش اسرائیل تأیید کرد که «یوسی شرعابی» از اسرای صهیونیست، در جریان یک حمله هوایی به ساختمان مجاور محل اسارت وی، کشته شده است.

کشتن اسرای صهیونیست توسط نظامیان اسرائیلی پیش از این نیز اتفاق افتاده است. ارتش اسرائیل شامگاه پنج‌شنبه (۲۹ دی) جسد سه اسیر را از تونلی در منطقه «جبالیا» در شمال شرق نوار غزه بیرون کشید.

در رسانه‌های اسرائیلی سؤالات زیادی درباره نحوه مرگ این سه نفر مطرح شد؛ در این خصوص «معیان شرمن» مادر «رون شرمن» (یکی از سه کشته) در صفحه فیس‌بوک خود نوشت «پسرم واقعا کشته شد... اما نه به دست حماس و نه در یک تیراندازی تصادفی، بلکه در یک کشتار برنامه‌ریزی شده از طریق شلیک گازهای سمی».

شرمن همچنین تأکید کرد: «پسرم رون به دلیل اهمال‌کاری جنایت‌آمیز مقامات ارتش و دولت فاسد، اسیر شد، همان کسانی که [بعدا] دستور کشته شدنش را برای تسویه حساب با حماس صادر کردند»

روایت فایننشال‌تایمز از اختلافات بلینکن و نتانیاهو
۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۳

«اختلاف‌نظرها بین نتانیاهو و بلینکن شامل مسائل مربوط به وضعیت بعد از جنگ و راه‌های تضمین آزادی گروگان‌های اسرائیل از دست حماس می‌شود»، این بخش دیگری از گزارش فایننشال‌تایمز است.

این روزنامه در ادامه گزارشش نوشت که «علی‌رغم رد شروط حماس از سوی نتانیاهو، مقامات اسرائیلی همچنان به گفت‌وگو درباره توافق احتمالی ادامه می‌دهند»؛ اختلافات عمیق بین واشنگتن و تل‌آویو در سفر اخیر بلینکن آشکارتر شد.

روزنامه انگلیسی فایننشال‌تایمز پس از اشاره به اختلافات بین تل‌آویو و کاخ‌سفید، نسبت به خطرات عملیات نظامی گسترده در رفح هشدار داده و نوشت که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد تعداد زیاد آوارگان فلسطینی، حتی ظاهر شهری که رژیم صهیونیستی قصد حمله به آن را دارد هم تغییر داده است.

درخواست رام‌الله برای فشار بر رژیم صهیونیستی جهت توقف حمله به رفح
۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۲

وزارت خارجه فلسطین از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی خواست بر این رژیم برای توقف حمله فاجعه‌بارش به رفح فشار بیاورند.

 وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: کشورهایی که از اسرائیل به بهانه دفاع از خود حمایت می‌کنند، باید بر اسرائیل برای توقف حمله فاجعه‌بارش به رفح فشار بیاورند. خود این کشورها از جنایت‌های اسرائیل علیه غیرنظامیان فلسطینی و محروم شدنشان از نیازهای اساسی‌شان و تخریب گسترده غزه خسته شده‌اند و فهمیده‌اند که اسرائیل از حد «دفاع از خود» بسیار فراتر رفته است.

به نقل از خبرگزاری وفا، در این بیانیه آمده است: در سایه قتل غیرنظامیان و ممانعت از ورود کمک‌های کافی و هدف قرار دادن مراکز بهداشتی و غیرنظامی، جهان نگران حمله اسرائیل به منطقه رفح است. شکست بین‌المللی و کوتاهی در اعمال فشار لازم بر اسرائیل برای توقف حمله به رفح و حمایت از غیرنظامیان فلسطینی به این معناست که این کشورها هنوز از جنگ نسل کشی که برای صد و بیست و ششمین روز متوالی ادامه دارد، درس نگرفته‌اند.

حزب الله: مقاومت برای مقابله با هر حماقت دشمن آماده است
۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۲

رئیس هیات شرعی حزب الله لبنان گفت: مقاومت برای مقابله با هر تجاوز و حماقت دشمن، در آمادگی کامل است.

 شیخ محمد یزبک امروز (جمعه) افزود: مقاومت اسلامی در جبهه جنوب، حماسه های متوالی رقم می زند و تا زمانی که تجاوز به غزه متوقف نشود، عملیات هم در جنوب متوقف نخواهد شد.

وی اضافه کرد: فرستاده های مختلف فقط یک سخن را در لبنان خواهند شنید و آن این است که راه حل در غزه است.

یزبک گفت: تهدید فایده ای ندارد و مقاومت برای مقابله با هر تجاوز و حماقت دشمن صهیونیستی در آماده باش کامل قرار دارد. پاسخ به هر حماقتی، قاطع، سرنوشت ساز، نابودکننده خواب ها و توهم های دشمن خواهد بود.

حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی اسرائیل
۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۱

 حزب الله لبنان تاسیسات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی «دوویو» هدف قرار داد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها، مبارزان مقاومت اسلامی، در ساعت ۱۱و ۱۵ دقیقه امروز به وقت محلی، تاسیسات و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی «دوویو» با سلاح مناسب هدف قرار داده اند.

براساس این بیانیه، تجهیزات این مرکز جاسوسی به طور مستقیم هدف قرار گرفته است.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز روز جمعه منطقه «الضهور» در اطراف شهرک «کفرکلا» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

شمار شهدای غزه به ۲۷ هزار و ۹۴۷ نفر رسید
۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۹

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در شبانه روز گذشته ۱۰۷ شهروند فلسطینی در غزه به شهادت رسیدند که با احتساب آنها، شمار شهدای فلسطینی از آغاز عملیاتی طوفان الاقصی به ۲۷ هزار و ۹۴۷ نفر رسیده است.

 وزارت بهداشت غزه در بیانیه ای افزود: رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۳ جنایت جدید ۱۰۷ شهروند را به شهادت رسانده است.

براساس این بیانیه، از هفتم اکتبر ۲۰۲۳(۱۵ مهرماه) شمار شهدای غزه به ۲۷ هزار و ۹۴۷ و شمار زخمی‌ها نیز به ۶۷ هزار و ۴۵۹ رسیده است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد اجساد شمار زیادی از شهدا در زیر آوارها قرار دارد و نظامیان صهیونیست به نیروهای امدادی اجازه بیرون آوردن آنها را نمی دهند.

در جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه تاکنون ۱۵ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده اند.

بمباران شدید نوار غزه و ربودن جنازه ها

 نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه، این منطقه را از شمال و جنوب بمباران کردند.

به گزارش شبکه المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز حملات هوایی خود را بر مناطق جبالایا در شمال، دیرالبلح در مرکز و رفح در جنوب نوار غزه متمرکز کرده است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه «بانک فلسطین» در جبالیا در شمال نوار غزه را در چند نوبت بمباران کردند.

در بمباران منازل مسکونی در رفح در جنوب نوار غزه نیز تاکنون هشت نفر که همه آنها زن و کودک بودند، شهید و شماری نیز زخمی شدند و تلاش برای بیرون کشیدن اجساد و زخمی ها از زیر آوار ادامه دارد.

تانک های رژیم صهیونیستی در اطراف چند مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی در خان‌یونس مستقر شده و نظامیان رژیم صهیونیستی از آوارگان ساکن در مدارس «العوده»، «الشیخ جبر» و «قندیله» خواستند از این مدارس خارج شوند.

رسانه ها از درگیری شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در مناطق «الرمال» و «الشیخ عجلین» در شهر غزه خبر می دهند.

بالگردهای رژیم صهیونیستی نیز در جریان این درگیری ها برای انتقال نظامیان صهونیست در غرب شهر غزه فرود آمدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی روز جمعه از انتقال ۳۵۰ جسد از غزه به سرزمین های اشغالی فلسطین خبر دادند.

هدف نظامیان صهیونیست از این اقدام، شناسایی و یافتن جنازه اسیران صهیونیست کشته شده در نوار غزه اعلام شده است.

بایدن: واکنش اسرائیل در غزه زیاده از حد بوده است

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد جمعه پاسخ نظامی اسرائیل در غزه به عملیات طوفان‌الاقصی در ۷ اکتبر را «زیاده از حد» توصیف کرد. 

بایدن در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: «همان‌طور که می‌دانید نظر من این است که نحوه پاسخ [اسرائیل] در غزه زیاده از حد بوده است.»

در بیش از چهار ماهی که از جنگ غزه می‌گذرد آمریکا اصلی‌ترین حامی اسرائیل بوده است. نزدیک به ۲۸ هزار فلسطینی در این جنگ به شهادت رسیده و ده‌ها هزار نفر زخمی شده‌اند. حدود ۸۰ درصد جمعیت این باریکه نیز آواره شده‌اند. 

جو بایدن بامداد جمعه همچنین مدعی شد آمریکا در حال تلاش سخت برای حصول توافق آتش‌بس بین حماس و اسرائیل است. 

او مدعی شد که با قطری‌ها برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه در تماس بوده است. او گفت: «مردم در غزه به شدت نیازمند کمک‌های بشردوستانه هستند.»

بایدن مدعی شد که با «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل صحبت کرده و او را برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه تحت فشار قرار داده است. 

اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی مطرح شده که فشارهای عمومی روی او برای تلاش جهت ایجاد آتش‌بس در غزه شدت گرفته و او به ویژه، از تبعات این فشارها به ویژه بر سبد رأی خود در میان حامیان حزب دموکرات آگاه است.

یونیسف: تشدید درگیری‌ها در رفح ممکن است جان هزاران تن را بگیرد

مدیر اجرایی یونیسف نسبت به عملیات رژیم صهیونیستی در رفح هشدار داد.

 مدیر اجرایی یونیسف عنوان داشت: ما طرف‌ها را به صورت فوری به عدم تشدید حملات در رفح که در آنجا بیش از ۶۰۰ هزار آواره حضور دارند، فرا می‌خوانیم.

وی گفت: تشدید درگیری‌ها در رفح یک تحول ویرانگر دیگر در جنگ است.

مدیر اجرایی یونیسف تصریح کرد که تشدید درگیری‌ها در رفح ممکن است جان هزاران تن را بگیرد.

پیشتر نیز جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: ما معتقدیم هرگونه عملیات نظامی در سایه شرایط کنونی در رفح به منزله فاجعه‌ای برای غیرنظامیان در آنجا خواهد بود و ما از این عملیات حمایت نخواهیم کرد.

این مقام آمریکایی گفت: یک میلیون فلسطینی در رفح حضور دارند و ارتش اسرائیل مسئول حفاظت از غیرنظامیان در آنجا است.

این مقام آمریکایی گفت: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به صورت شفاف از عوامل نگرانی ایالات متحده در خصوص هرگونه عملیات در رفح سخن گفت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۷
نخاله کجاست؟
واکنش اسرائیل جنایت جنگی بود
باعث این نسل کشی همان عامل نسل کشی جنگ جانی دوم یعنی آلمان است ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
و انگلیس
ح
| France |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
آره همه این فیلمها منشا کار آلمانیها روی یهودیهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
اتفاقاً آلمان نازی خوب این یهودیان رو شناخته بود
جنایت جنگی
فشار های بایدن به نتانیاهو فایده ای نداره ، یهود تاریخ مصرف بایدن رو تموم میکنه و مهره دیگه ای جاش میذاره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
بایدن مزخرف ترین و بدون کاریزماترین رئیس جمهورتاریخ آمریکاست
بسیاری از انواع جنایتها رو اسراییل در این جنگ انجام داده. نمیدونم چند نوع جنایته که انجام نداده باشه. آخه توی چند تا جنگ تا حالا شنیدید که اجساد مرده های طرف مقابل رو هم بدزدند یا عمدا قبرستانها رو هم ویران کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
سرقت جنازه ها یک دروغ محض است
شناخت اسرائیلی ها رمز نجات بشر است. کار به جایی خواهد رسید که همه مردم دنیا طرز فکر اسرائیلی ها را خواهند شناخت و از طرف آنها احساس خطر خواهند کرد. آنجا شروع نجاب بشریت است. طرز فکری که معتقد است در برابر دشمن، هر جنایتی را می‌توان مرتکب شد طرز فکری که معتقد است برای پیشرفت اسرائیلی ها هیچ خط قرمزی وجود ندارد. چند سال پیش یک خانم وزیر خارجه اسرائیل بود، چه کارهای زشتی که نکرد! میگفت به خاطر اسرائیل می‌توان از این کارها کرد! لطفا سرچ کنید و خودتان بخوانید.
قربانیان اصلی مردم بدبخت اعم از زن وبچه هستند
حماس فکر این روزا رو نکرد
پروردگار من ، لطفا صبرت را کنار بگذار و از قدرتت استفاده کن.این ها که دارند کشته میشوند انسان هستند ، بنده های تو اند . اگر خودت نمیخواهی کاری کنی لااقل قدرتی بزرگ به ما بده تا شاید ما بتوانیم کاری بکنیم
۝۝۝۝۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
۝۝۝
﴿اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج﴾
۝۝۝
یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
۝۝۝
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
بعد اینهمه بمباران و کشتار هنوز به آمار کشته های طول یکسال گذشته خودروسازان داخلی نرسیدن که
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی