بازدید 4490

پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند

روسیه، پس از آنچه به گفته وزیر دفاع این کشور، تهدیدات تحریک‌آمیز مقامات غربی خوانده شده است، اعلام کرد که قصد دارد رزمایشی با استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی انجام بدهد. وزارت دفاع روسیه گفت که این رزمایش به دستور «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه انجام می‌شود و در آن آمادگی نیرو‌ها و توانمندی‌های هسته‌ای غیراستراتژیک برای اجرای ماموریت‌های رزمی سنجیده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ 06 May 2024

 به گزارش تابناک به نقل از رویترز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور قصد دارد به دستور رییس‌جمهور آن و در پاسخ به اظهارات تحریک‌آمیز غرب، رزمایشی با استفاده از تسلیحات هسته‌ای غیراستراتژیک به منظور تامین امنیت تمامیت ارضی و استقلال روسیه انجام بدهد.
 

 روسیه، امروز (دوشنبه) پس از آنچه به گفته وزیر دفاع این کشور، تهدیدات تحریک‌آمیز مقامات غربی خوانده شده است، اعلام کرد که قصد دارد رزمایشی با استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی انجام بدهد.

وزارت دفاع روسیه گفت که این رزمایش به دستور «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه انجام می‌شود و در آن آمادگی نیرو‌ها و توانمندی‌های هسته‌ای غیراستراتژیک برای اجرای ماموریت‌های رزمی سنجیده می‌شود.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این رزمایش شامل تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات غیراستراتژیک به منظور استفاده از آن‌ها خواهد بود. یگان‌های موشکی منطقه نظامی جنوب و نیروی دریایی نیز در آن شرکت خواهند کرد.

طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، «طی این نشست، برخی تدابیر به منظور تمرین آماده‌سازی استفاد از تسلیحات هسته‌ای غیراستراتژیک استفاده خواهد شد.»

روسیه بزرگ‌ترین زرادخانه تسلیحات هسته‌ای را دارد.

وزارت دفاع روسیه بیان کرد که این رزمایش با هدف تامین امنیت ارضی و استقلال روسیه را «در پاسخ به اظهارات و تهدیدات تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی علیه فدراسیون روسیه» انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی