بازدید 1911

فروغی مدیرکل ورزش البرز: خودم ورزشکار بودم و مشکل ورزشکاران را درک می‌کنم

سعی کردیم مسابقات را حتی برای یکروز لغو نکنیم یا به تاخیر نیندازیم تا به ورزشکارانی که در اوج رژیم و آماده سازی فیزیکی هستند، ضربه ای وارد نشود.
کد خبر: ۱۲۴۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ 31 May 2024

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از سطح بالای مسابقات  بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور که به میزبانی کرج برگزار شد، اظهار رضایت کرد.

بهزاد فروغی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام به خبرنگار تابناک گفت: ورزش استان البرز در حالی میزبان این مسابقات کشوری بود که ما مدیران و مردم در عزای شهدای خدمت و عروج رییس‌جمهور عزیزمان بودیم اما با اینحال سعی کردیم مسابقات را حتی برای یکروز لغو نکنیم یا به تاخیر نیندازیم تا به ورزشکارانی که در اوج رژیم و آماده سازی فیزیکی هستند، ضربه ای وارد نشود.

فروغی گفت: خوشبختانه در استان شناخت کافی نسبت به ورزش حرفه‌ای وجود دارد و می‌دانند که بدنسازی و پرورش اندام مثل برخی رشته‌ها نیست که بشود به راحتی مسابقات رسمی را سه چهار روز عقب انداخت و اتفاقی نیفتد. باید از مدیران نظارتی استان هم تشکر کنم که مجوز برگزاری این رقابت‌ها را دادند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در واکنش به اینکه چطور اینقدر نگاه تخصصی به ورزش و ورزشکاران دارد، اظهار داشت: خودم ورزشکار بودم و مدیر بومی همبن دبار هستم و همه ورزشکاران را به اسم می‌شناسم و مشکلات شان را درک می‌کنم. امیدوارم بتوانم از این توفیق خدمت به جامعه ورزش و جوانان استان استفاده کنم و برای‌شان خدمتگزار خوبی باشم.

وی در پایان گفت: با توجه به محدودیت هایی که گفته شد، امیدوارم شما رسانه‌ها و کارشناسان ایرادات و انتقادات را به ما برسانند تا بتوانیم کار و خدمت خودمان را کامل‌تر کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری