بازدید 1675

گزارش یک روزنامه از بروز علائم زوال عقل بایدن

وال استریت ژورنال در یک گزارش تحقیقی که با استناد به صحبت‌های بیش از ۴۰ نفر به دست آمده، نوشت که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پشت در‌های بسته نشانه‌هایی از زوال شناختی نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲ 05 June 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، روزنامه وال استریت ژورنال با تحقیقات انجام داده از طریق گفتگو با بیش از ۴۵ نفر گزارش داد که بایدن ۸۱ ساله نشانه‌هایی از زوال شناختی را در پشت در‌های بسته نشان می‌دهد.

وال استریت ژورنال در این گزارش آورده است که اکثریت آن‌هایی که در این مورد ابراز نگرانی کردند جمهوریخواهان بودند، اما برخی از دموکرات‌ها نیز فاش کردند که بایدن نشانه‌هایی از زوال عقل نشان داده است.

کاخ سفید و دیگر دموکرات‌ها انتقاد سختی را از این گزارش کردند.

طبق نوشته این روزنامه آمریکایی، در یک نشست مهم در مورد کمک نظامی به اوکراین در ماه ژانویه، رئیس جمهور به آرامی در اطراف اتاق کابینه قدم می‌زد تا با بیش از ۲۰ تن از سران کنگره دیدار کند که ۱۰ دقیقه برای شروع این نشست زمان برد.

طبق گفته افراد آگاه، درحالیکه بایدن نکات اصلی که پیشتر مورد توافق قرار گرفته بود را می‌خواند، حضار خیلی دشوار صحبت‌های او را می‌شنیدند. 

 

آن‌ها همچنین گفتند که بایدن برای این‌که نکات واضحی را بیان کند از روی یادداشت‌هایش می‌خواند، مکث‌های طولانی می‌کرد و گاهی اوقات نیز چشمانش را آنقدر بسته نگه می‌داشت که حاضرین فکر می‌کردند او خوابیده است.

یکی از حاضران در این نشست تاکید کرد: شما نمی‌توانستید آنجا باشید و احساس معذب بودن نکنید. من فقط همین رو می‌گویم.

اما دموکرات‌های حاضر با این توصیف مخالف هستند. حکیم جفری رهبر اقلیت در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که بایدن بسیار قوی، محکم و مصمم بود. 

در دیگر جلسات کلیدی، از جمله در جریان مذاکرات ماه مه ۲۰۲۳ در مورد افزایش سقف بدهی، جمهوری خواهان گفتند که رئیس جمهور گاهی تند و خودجوش بود، در حالی که در روز‌های دیگر او داستان‌هایی را تکرار می‌کرد و مسائلی را که قبلاً حل شده بود، مطرح می‌نمود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری