بازدید 11956
دیدار نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور

فرشاد پیوس پنالتی‌ها و فینال را به اکبر اوتی باخت

دو تیم بندری شمال و جنوب کشور ، شهرداری نوشهر و شهرداری ماهشهر در فینال به مصاف یکدیگر رفتند. دوئل دو مربی باتجربه فوتبال ایران فرشاد پیوس و اکبر میثاقیان ...
کد خبر: ۱۲۴۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰ 06 June 2024

تیم فوتبال شهرداری نوشهر در بازی برگشت پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور عصر چهارشنبه در ضربات پنالتی مهمان خود تیم ماهشهر را شکست داد و به لیگ دست یک صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقه برگشت دو تیم فوتبال شهرداری نوشهر و تیم خوزستانی ماهشهر ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای نوشهر آغاز شد که علی خانزادی از تیم شهرداری نوشهر در دقیقه ۷۶ بازی، زننده تنها گل این دیدار بود.

به دلیل برد یک بر صفر هر کدام از تیم‌ها در بازی‌های رفت و برگشت، این مسابقه در نوشهر به وقت اضافه کشیده شد که گلی وارد دروازه نشد و سرانجام تیم شهرداری نوشهر با هدایت اکبر میثاقیان در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر ۲ تیم شهرداری ماهشهر را شکست داد و توانست جواز صعود به لیگ دسته یگ آزادگان را کسب کند.

فرشاد پیوس پنالتی‌ها و فینال را به اکبر اوتی باخت

این دیدار آخرین مسابقه لیگ دسته دوم فوتبال کشور برای تعیین سومین تیم صعودکننده به لیگ آزادگان بود و پرونده این فصل از رقابت‌های این لیگ بسته شد.

شهرداری نوشهر در ۲۶ بازی مرحله مقدماتی ۱۴ برد و ۱۰ تساوی کسب کرد و با ۲ باخت، همراه با تیم شناورسازی، کمترین تعداد شکست را در این فصل از رقابت‌های لیگ ۲ ثبت کرده است.

شهرداری ماهشهر نیز با سرمربیگری فرشاد پیوس از ۲۶ مسابقه‌اش با ۱۴ برد و ۹ تساوی، توانست ۵۲ امتیاز کسب کند و تیم دوم جدول شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری