نبض خبر

نتیجه دردناک مزاحمت راننده دنا برای کامیون در جاده

کد خبر: ۱۲۴۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷ 22 June 2024
تعداد بازدید : 4043
بازدید 7728
۵
مزاحمت برای خودروی سنگین در جاده یکی از خطرناک‌ترین رفتارها در جاده‌هاست. در همین راستا تصاویری از لحظه ایجاد مزاحمت خودروی دنا برای کامیون و تصادف این خودرو سنگین که با دوربین روی خودرو سنگین ضبط شده را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
مزاحمت راننده دنا ؟!

والا این چیزی که مشخصه ظاهرا راننده کامیون معلوم نیست چکار کرده که دنا اومده دنبالش و تازه راننده کامیون عمدا میزنه به پشت دنا و بعد برمیگرده میگه چی میگی چته !!!!!!!
راننده کامیون سرش آهنگ گرم بود فاصله ی مجاز را رعایت نکرد و تقصیر هر دوست.
کامل معلومه که راننده دنا تنش میخاره و عمدٱ جلوی کامیون ترمز زد. حالا خداوکیلی این فیلم رو نشون نده، پلیس بیاد هم کامیون رو مقصر می‌دونه که فاصله مجاز رو رعایت نکرده. البته که راننده دنا هم به دروغ و قسم و آیه متوسل خواهد شد، که آره کامیون با سرعت اومد زد به ماشین من. متاسفانه این مسأله خیلی زیاد تو جاده ها و خیابانهای کشور رخ میده و متاسفانه همان کسانی که مثل این راننده دنا باعث تصادف میشن، با دروغ و ریاکاری و تغییر رنگ جلوی پلیس خودشون رو بیگناه جلوه میدن. الحمدلله به لطف تکنولوژی خیلی از اینطور بیماران روانی دستشون رو میشه و البته که پلیس باید با اینطور افراد با قاطعیت تمام برخورد کنه، ابطال گواهینامه برای همیشه و مجازات‌هایی مثل زندان حداقل هوایی هست که باید برای این اشخاص خاطی اعمال کرد تا هرگز کسی جرأت انجام چنین اعمال مجرمانه ای رو نکنه.چرا که بسیاری از تصادفات منجر به فوت مردم نتیجه اعمال همین افراد ضد اجتماع هست. امیدواریم پلیس درمورد این حادثه،عادلانه عمل کرده و راننده کامیون رو مقصر ندانسته و راننده خاطی دنا رو شدیداً مجازات کرده باشند.
حقش بود . خیلی ها دنبال این روش هستند و فکر می کنند طرف می ترسه و نمی زنه
احتمالا کامیونی بد رانندگی می کرده و دنا می خواسته ادبش کنه ولی خودش هم ادب شد