چرتکه

وضعیت تهران از غزه وحشتناک‌تر است!

کد خبر: ۱۲۴۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳ 02 July 2024
تعداد بازدید : 1331
بازدید 5602
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تراکم نفر در هکتار در شیکاگو ۱۵، لس آنجلس ۲۶، نیویورک ۲۲، شانگهای ۱۰۰، پکن ۷۰، سائوپولو ۹۶ و سان فرانسیسکو ۳۱ است، تاکید کرد: «این عدد در تهران ۱۵۰ نفر است.» او با اشاره هب اینکه در منطقه ۱۰ تهران ، ۴۵۰ نفر در یک هکتار زندگی می‌کنند، متذکر شد: «تراکم منطقه ۱۰ تهران از غزه هم بالاتر است.» اطلاعات نگران کننده این مقام دولتی درباره پایتخت و وضعیت سخت ساکنانش را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۸
مسئولان به فکر نیستند. با راننده شخصی میرن سرکار توی اتاق های بزرگ و با کلی خدم و حشم و تو خونه هم رفاه براشون فراهمه و یا اگه به فکر هم باشه راهکار عملی برای حل معضلات شهر تهران نداره. تهران اگه دیرتر به دادش نرسن دیگه نمیشه کاریش کرد. همین الان هم دیر شده. باید کمربند سبز رو اجرا کنن و خیابون ها رو عریض و از دادن تراکم بیشتر به بخش مسکونی اجتناب بشه. انتخاب بین بد و بدتره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
آقای زاکانی ساختمان محل کار ما را فروخت و مجبور کرد که به مرکز شهر بیاییم. هر استدلالی آوردیم که این حد از تمرکز در مرکز شهر کار اشتباهی است توی گوش هیچ کسی نرفت. این اقایون همه با راننده شخصی و چند روز در هفته بیشتر محل کار حاضر نیستند از کجا باید بفمهند که من کارمند چه تایمی از روز را باید در ترافیک و الودگی طی کنم بهای همه این تصمیات اشتباه را ما داریم میدیم ولی متاسفانه صدای ما به جای نمی رسه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
جالب تر اینجاست که شهرداران قبلی وفعلی تهران کلی ادعا دارن وهمچنین طرح جدید نوسازی بافت فرسوده باعث تراکم جمعیتی بیشتراین مناطق میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
من هم در ساختمان جدید میدان توپخانه مشغول فعالیت هستم. بسیار ساختمان عالی ، جدید و با تمرکز بخش های مختلف همگرایی بسیاری ایجاد شده است.
اشکالی نداره در عوض امنیت داریم، تازه ما رکورد هم زده‌ایم. بیشتر افغانی وارد کند دولت این راه حلش است بعد بگوید تراکم افغانی ها زیاد است نه ایرانی ها ،بله به همین راحتی مشکل حل می‌شود میگید نه از پزشکیان بپرسيد.
سیاه نمایی تا کی؟
اگر بده نیایید تهران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
عزیز من مگه هر کس اعتراض داره باید بره باید مشکل رفع بشه مطمین باش اگر امکان کار کردن شهرهای دیگه بود خود من به هیچ عنوان حاظر نبودم تهران بمونم . باید دنبال راه حل بود نه حذف صورت مسیله .
عیب نداره شهردار تهران رفته همدان برای رفیقش تبلیغ کنه شاید برنده شه مث سری قبل یک چیزی گیرش بیاد ، وزارتی معاونتی چیزی
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
وقتی صبح تا شب ایشان مشغول رفع مشکلات تهران است، شما کجا هستید؟!؟
افغانی ها رو بیرون کنید تا تراکم کم بشه
وقتی خاتمی دور شهر را حصار کشید و شهر ها را عمودی رشد داد ، نتیجه اش می شود این
ابوالفضل نوروزی ، متذکر شد: «تراکم منطقه ۱۰ تهران از غزه هم بالاتر است.»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کلاهتون را بزارید بالاتر و شهردار تهران را بجای پیدا کردن راه حل با پول مردم تهران بفرستید همدان و شیراز و گیلان برای تبلیغ آقای جلیلی !
هر روز صبح و بعد از ظهر جاده اندیشه 15 کیلومتر ترافیک داریم و کسی هم نمیگه اینجا چه خبره و فقط وعده و وعید الکی می دن خرشون که از پل میگزره پشت سرشون رو هم نگاه نمی کنن و به قول وقرار هایی که به مردم دادن توجه نمیکنن و یا اینکه در نهایت میگن نذاشتن من فلان کار رو انجام بدم و...
با حلیلی غزه تر هم همیشه
پاسخ ها
امیرعباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
با پزشکیان محو می شویم.
فکر کنم هنوز مانده تا به کراچی و کلکته برسیم؟
اگر تهران این همه مشکل دارد چرا هر روز برجمعیت آن افزوده می شود. حتی کارمندان دولت که به تهران می روند پس از بازنشستگی به زادگاهشان بر نمی گردند. بهترین امکانات علمی تفریحی اقتصادی اجتماعی و. درمانی و .... همه در تهران متمرکز است و این دلیل تمرکز جمعیت تهران است. حتی در بسیاری از ادارت دولتی پستهای مدیریتی شهرستانها در اختیار کارمندان تهرانی است.
فکرشو بکنید خدای نکرده زلزله بیاد ، جنگ بشه و یا همین پشه جدیده بیاد ! چه اتفاقی رخ می دهد ؟