جریان بازنده طلبکار شدند مردم بدهکار !

هنوز ۲۴ ساعت از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری نگذشته بود که حامیان و حتی عوامل اصلی جریان بازنده انتخابات شروع به بهانه جویی کردند با این تفاوت که آن ها این بار مردم را مقصر باخت خود معرفی کردند.
کد خبر: ۱۲۴۶۹۸۶
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ 08 July 2024
|
4328 بازدید
|
۳

به گزارش تابناک، نیمروز نوشت:این جریان ابتدا با خبرسازی درباره جزئیات جلسه سه نفر در مشهد مدعی شدند که عدم کناره گیری قالیباف باعث شکست جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری شده است اما زمانی که این ایده تخیلی راه به جایی نبرد و با پاسخ های افشاگرانه همراه شد ایده دوم در دستور کار جریان بازنده قرار گرفت.

جریان بازنده طلبکار شدند مردم بدهکار !

جریان بازنده این بار انگشت اتهام را به سمت مردم استان های مختلف نشانه رفت و مدعی شد چون مردم این استان ها رای کمتری به جلیلی داده اند قومیتی رای داده اند! ایده خطرناکی که بر محور گسست و انشقاق در وحدت ملی و امنیت ملی کشور بنا شده است.

جالب اینکه مدعیان رای قومیتی در حالی مردم را به دلیل رای نیاوردن گزینه خود آماج حمله قرار داده اند که پیشتر رای قومیتی را در انتخابات قبلی به خصوص انتخابات سال ۸۸ مضحک می دانستند.

مدعیان رای قومیتی البته پاسخی به این سئوال نداده اند که چگونه رای مردم استان های شمال شرق قومیتی قلمداد می شود اما رای مردم در استان های شمال شرق که زادگاه گزینه آنان است خارج از این فرایند محقق شده است.

این حملات به مردم تا جایی پیش رفته که حتی یکی از چهره های توئیتری نزدیک به سعید جلیلی با انتشار ویدئویی رسما مردم را مورد بازخواست و تمسخر قرار داده است که این چه رایی بود دادید، باید مجسمه شما را بسازند!

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
صد هزار بار خدایا شکرت که نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
من واقعا اگر رقابت بین پزشکیان و قالیباف بود رای نمی دادم. چند سال بود رای نداده بودم اما خودم و چند نفر از اعضای خانواده مان به پزشکیان رای دادیم.
اردشیر حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
به نظر بنده حقیر وقتی آقای جلیلی و قالیباف خودشون باهم کنار نیامدند ،چطور ممکن بود با مردم بسازند. به خدا اگه جلیلی رای آورده بود، جنگ و دعوا سر پست و منصب بود بین خودشون، چون گروهی قرار بود سر کار بیان که تا به حال تجربه نکرده بودن ولی عزیزان پزشکیان در همین انتخابات از اصول علمی استفاده کرد و نتیجه گرفت و مطمئن هستم با اینکه زیر ساخت‌ها خراب است ولی ریس جمهور موفقی خواهد بود، یادتان باشد، یه کم زمان بگذرد خواهید دید، حتی در مسائل بین المللی هم جلو خواهد رفت، صبور باشید، مرد نیک و با تدبیری هست...
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟