آخرين وزن‌کشي جبهه متحد اصولگرايان

کد خبر: ۱۲۴۷
|
۱۷ آبان ۱۳۸۶ - ۱۰:۳۶ 08 November 2007
|
2872 بازدید
دبيركل آبادگران جهادي گفت: در حال حاضر در حال رايزني با جبهه متحد اصولگرايان يعني آقاي صدر هستيم و در جلساتي كه با ايشان داشتيم دغدغه‌هاي خود را منتقل كرديم و قرار شد آقاي صدر نيز در جلسه‌ متحد اصولگرايان دغدغه و ديدگاه‌هاي ما را مطرح كند.

علي دوراني در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين‌كه «علاقمنديم كه به جبهه متحد اصولگرايان نزديك شويم و در اين ارتباط نيز رايزني‌ها شده است» ادامه داد: البته آقاي باهنر كه عضو جبهه متحد اصولگرايان نيست، اخيرا صحبت‌هايي را مطرح كرده‌اند كه اين صحبت‌ها باعث دوري احزاب و شخصيت‌هاي خارج از جبهه متحد اصولگرايان با اين جبهه مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه گروه‌هاي عضو جبهه‌ متحد اصولگرايان وزن واقعي‌شان در جريان انتخابات شوراها مشخص شد، افزود: مثلا رايحه‌ خوش خدمت در تهران و در برخي از شهرستان‌ها در جريان انتخابات شوراها موفق نشد. جبهه‌ پيروان خط امام و رهبري نيز كه ليستي تلفيقي ارايه داده بود به موفقيت چنداني دست نيافت؛ همچنين جمعيت ايثارگران يا همان اصولگرايان تحولخواه هم. در حقيقت ما مي‌توانيم به آقاي باهنر بگوييم كه احزابي كه خارج از جبهه‌ متحد اصولگرايان هستند وزنشان در جامعه بيشتر از احزابي است كه در اين جبهه حضور دارند.

دبيركل آبادگران جهادي درباره رايحه‌ خوش خدمت همچنين گفت: الان دقيقا مشخص نيست كه مسئول رايحه‌ خوش خدمت كيست و دو نماينده‌اي كه در جبهه متحد اصولگرايان از سوي اين گروه حضور دارند را چه كسي معرفي كرده است؟

دوراني با بيان اين‌كه ما پيشنهادها و دغدغه‌هايمان را به جبهه ارايه داده‌ايم، گفت: معتقديم يا بايد ساختار جبهه گسترش پيدا كرده و ضلع چهارمي تشكيل شود، يا اين‌كه مدل و طراحي جديدي در اين جبهه ايجاد شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...