در آخرین روز تیرماه

افزایش اندک قیمت طلا و سکه امامی در بازار تهران/ ربع سکه در کانال ۱۴ میلیون عقب نشینی کرد

قیمت انواع طلا و سکه در آخرین روز تیرماه، با فراز و فرود همراه بوده است؛ به گونه‌ای که سکه امامی و طلای ۱۸ عیار، گران‌تر و سکه طرح قدیم ارزان شده است.
کد خبر: ۱۲۴۹۱۷۰
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸ 21 July 2024
|
4315 بازدید

افزایش اندک قیمت طلا و سکه امامی در بازار تهران/ ربع سکه در کانال ۱۴ میلیون عقب نشینی کرد

به گزارش خبرنگار تابناک، آخرین اخبار از بازار آزاد طلا و سکه تهران در ۳۱ تیر ۱۴۰۳ تا لحظه نگارش این خبر نشان می دهد، تحت تاثیر افزایش نرخ دلار در کانال ۵۷ هزار تومان، با رشد بهای سکه امامی روبرو شده است. این در حالی است که به دلیل کاهش ۱۲ دلاری نرخ جهانی هر اونس طلا به ۲۳۹۹ دلار، رشد قیمت سکه قابل توجه نیست.

در معاملات آخرین روز تیرماه ۱۴۰۳، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۶۹ هزار تومانی نسبت به ابتدای روز، به رقم ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است، اما هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با کاهش روبروست؛ به گونه ای که ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به شروع معاملات، ۱۲۹ هزار تومان کاهش نرخ دارد.

هر نیم سکه در بازار تهران با کاهش ۷۳ هزار تومانی همراه شده و به رقم ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که هر ربع سکه نیز ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است که نسبت به معاملات امروز صبح بازار آزاد تهران، ۸۸ هزار تومان ارزان‌تر است. در نهایت هر سکه یک گرمی در دادوستد‌های امروز با ۴۰ هزار تومان کاهش به رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

در بازار طلا و سکه تهران، امروز هر مثقال طلای آب شده با رشد ۱۷ هزار تومانی به رقم ۱۴ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان است که نسبت به شروع بازار، حدود ۴ هزار تومان افزایش دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟