با سوسک‌های حمام بهتر از زنان رفتار شد!

در زمان ساخت فیلم «Mimic»، نمایندگان انجمن انسانی آمریکا از اقدام گروه سینمایی لس‌آنجلس در شگفت شدند. این گروه سینمایی در تلاش بودند از مراقبت درخور از تعدادی سوسک حمام اطمینان حاصل کنند. 
کد خبر: ۱۲۴۹۳۳۴
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ 22 July 2024
|
2547 بازدید

پرورش‌دهندگان حیوانات دارای جواز کسب‌وکار موظف شده بودند از قوانین ایالتی و فدرال مرتبط با پرهیز از رفتار خشونت‌آمیز با حشراتی پیروی کنند که آموزش دیده بودند به دور پاهای میرا سوروینو بچرخند. این سوسک‌ها باید در زمان‌های مشخصی تغذیه می‌شدند و عوامل تولید این فیلم اجازه داشتند فقط چند ساعت محدود در روز از این سوسک‌ها کار بکشند. کسی حق نداشت به آن‌ها صدمه‌ای بزند. 

در همین اثناء، در سان‌فرناندو والی، انبوهی از بازیگران زن و مرد مشغول کار در فیلم‌های سینمایی بودند. آن‌ها با ساعت‌های متمادی بدون زمان استراحتی برای صرف وعده‌های غذایی کنار آمده بودند. بیشتر اوقات، سرویس‌های بهداشتی تمیز نمی‌شدند و کاغذ توالت، صابون و حتی آبی وجود نداشت. اما آنچه از این اوضاع وخیم‌تر می‌نماید این بود که این بازیگران در معرض بیماری‌های عفونی واگیر دار و گاهی اوقات کشنده قرار داشتند. 

آنه ماری بالوه از هنرپیشگان پیشین فیلم‌های مستهجن است. مدارک قانونی و پزشکی وی حکایت از آن دارد که وی در سال ۲۰۰۴ در حالی مجبور به فرار از مشکلات عدیده این شغل شد که مبتلا به انواع مختلفی از بیماری‌ها بود: بیماری کلامیدیا (بیماری تناسلی شبیه سوزاک) و احتمال داشت او را نابارور سازد؛ آماس در غدد بزاقی و دیگر غدد بدنش و هر آن ممکن بود بینایی‌اش را از دست دهد؛ هیپاتیت ث که به کبدش آسیب زده بود و ایدز که جانش را می‌گرفت. بر اساس مدارک پزشکی، به‌خاطر بیماری هیپاتیت و دیگر عوامل، کبدش به‌حدی آسیب دیده بود که نمی‌توانست داروهای ضدویروسی که گسترش ایدز را در بدن به تأخیر می‌انداخت، مصرف کند. 

لازم به ذکر است که در دادخواهی این خانم آمده است که «طی چند روز فیلمبرداری در ژانویه ۱۹۹۸ در چَتْسْورث، با حدود ۲۵ مرد رابطه‌ی جنسی برقرار کرده است.» 

منبع:کانال رد شبهات ملحدین

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟