نامه‌نگاری پادشاه عربستان برای پزشکیان

پادشاه عربستان سعودی به مسعود پزشکیان نامه نوشت.
کد خبر: ۱۲۵۱۲۲۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ 01 August 2024
|
7252 بازدید
|
۱

عربستان سعودی که با اعزام یک نماینده در تحلیف ریاست جمهوری چهاردهم کشورمان شرکت داشت، با صدور بیانیه‌ای از ارسال یک نامه خبر داد.

نامه‌نگاری پادشاه عربستان برای پزشکیان

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط وزارت امور خارجه عربستان سعودی، منصور بن عبدالعزیز، معاون پادشاه عربستان به‌منظور حضور در مراسم تحلیف پزشکیان به تهران رفت و در دیدار با مسعود پزشکیان نامه پادشاه عربستان را به او تحویل داده، سلام سلمان بن عبدالعزیز و محمد بن سلمان را به رئیس‌جمهور ایران رسانده و گفت که برای دولت و مردم این کشور آرزوی پیشرفت بیشتر و رفاه کرده‌اند.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعقوب قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
ما با عربستان همسایه قدیمی هستیم و نه تنها از این باب بلکه از لحاظ دین و فرهنگ و پیشینه تاریخی دارای مشترکات زیادی هستیم ٫لطماتی که در چند سال پیش روابط فی مابین را متأثر نمود ناشی از وجه افتراق دیدگاههای دو کشور در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی و ... بوده که ایران از باب استقلال و رهایی از قیود وابستگی گام برداشته و طرف مقابل کماکان بر وابستگی و خوشبین بودن به پشتیبانی دنیای غرب دل خوش کرده بود و این عامل اصلی سیاهی روابط فی مابین بود و با رویکرد اخیر عربستان که متأثر از دکترین ایران اسلامی است امید می‌رود اتفاق کشورهای خاور میانه خصوصآ ایران و عربستان ، بنحوی بارز رخ نماید و با این شناخت دیگر جایی برای ماندگاری غرب تمامیت خواه باقی نماند .
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات