رئیس‌جمهور مصر: خاورمیانه در حال عبور از یک نقطه‌عطف بسیار خطرناک است

رئیس‌جمهور مصر با اشاره به تحولات کنونی در خاورمیانه و ضمن محکومیت اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی، گفت که خاورمیانه در حال عبور از یک نقطه‌عطف بسیار خطرناک است.
کد خبر: ۱۲۵۱۹۵۶
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ 05 August 2024
|
3457 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر، امروز (دوشنبه)، در دیدار با «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه در قاهره خواستار همسوسازی تلاش‌ قدرت‌های جهانی و جامعه بین‌المللی برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه و فراهم ساختن فرصتی برای توافق بر سر راهکارهای سیاسی و دیپلماتیک شد.
به گفته سخنگوی ریاست جمهوری مصر، السیسی در دیدار با فیدان گفت: «خاورمیانه در عبور از یک نقطه‌عطف بسیار حساس و خطرناک است که این مسئله نیازمند بالاترین سطح خویشتن‌داری و گوش دادن به ندای تعقل و دوراندایشی است.»
سخنگوی ریاست جمهوری مصر همچنین اشاره کرد طرفین در این دیدار تلاش‌های مصر برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.
او همچنین اضافه کرد که السیسی و فیدان ضمن اتفاق‌نظر در خصوص خطر تحولات کنونی در خاورمیانه، سیاست‌های تنش‌زای اسرائیل را محکوم و بر لزوم تداوم داشتن تلاش‌ها برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه تاکید کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...