آتش‌سوزی پست برق در مرکز شهر تهران

پست برق ۲۰ کیلو ولت محله عباس آباد، صبح امروز دچار حریق شد. 
کد خبر: ۱۲۵۱۹۸۴
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵ 05 August 2024
|
4279 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در ساعت ۸:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی و مشاهده دود فراوان در محدوده خیابان میرزای شیرازی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۵۳ و ۷۳ و نجات ۱۲ را به همراه نردبام و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام کرد. 

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه منفی یک ورودی یک ساختمان تجاری اداری ۱۰ طبقه و در فضایی به متراژ تقریبی ۴۰ متر مربع رخ داده است. همچنین هنگام رسیدن نیروهای آتش‌نشانی دود فراوانی از اتاقک پست به بیرون زبانه می‌کشید و ساکنان ساختمان دچار نگرانی شده بودند.

آتش‌سوزی در پست برق میرزای شیرازی

در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان کلی برق کرده و پس از مجهز شدن به تجهیزات انفرادی، با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند. دقایقی بعد نیز موفق شدند که آتش را مهار و به طور کامل خاموش کنند.

آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تحویل آن به عوامل اداره برق به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. همچنین کارشناسان آتش‌نشانی اقدامات خود برای یافتن دلیل حادثه را آغاز کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
پست برق رو با آب خاموش میکنن؟!
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...