نبض خبر

فاجعه تازه‌ای که در محصول ایران خودرو رقم خورد

کد خبر: ۱۲۵۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ 13 August 2024
تعداد بازدید : 4763
کد خبر: ۱۲۵۳۶۱۱
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ 13 August 2024
|
11314 بازدید
|
بازدید 11314
بر اثر تصادف ظهر امروزِ خودروی پژو 206 با کامیون در ابتدای جاده بوکان-سقز، دکتر سیامند نوبخت و دکتر تارا حبیبیان دو پزشک متخصص شاغل در بیمارستان بوکان در خودرو له شدند و جان باختند. نکته تلخ اینکه در شرایطی که در تصادف‌های مشابه خودروهای خارجی در موارد متعدد دیده شده که حتی راننده زنده و سالم بیرون کشیده می‌شود، در این تصادف 206 تا صندلی عقب جمع شده و اگر سرنشینان در صندلی عقب هم بودند، احتمالاً جان باخته بودند! وضعیت صحنه تصادف و محصول ایران خودرو را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
مهندس میرسلیم چه جوابی دارد؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
جواب میرسلیم:
لندکروزر با 206 فرقی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
تا سال 1398، قطر ورق استفاده شده در بدنه خودروهای ایرانی 0.9 میلیمتر بوده.
از آن تاریخ به بعد به علت تحریم ها از ورق با ضخامت 0.6 میلیمتر برای ساخت بدنه خودروها در ایران استفاده می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
چرا جلو این کشتار را نمی گیرید. دست مافیا در کار است. این چه خودرو های (تابوت های متحرک ) بی کیفیتی هستند که با قیمت نجومی به دست مردم بدبخت می دهید.
پاسخ ها
قارنعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
اگر این مردم بدبخت که می فرمایید نخرند درست می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
افسوس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
مشکل اصلی نداشتن گارد جلوی کامیون هست که جلوی زیر رفتن خودروی 206 را بگیرد. از نحوه تصادف هم مشخصه که سرعت 206 خیلی زیاد بوده. رعایت سرعت مطمئنه و عدم انحراف به چپ عامل جلوگیری از بسیاری از تصادف های جاده ای است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
خدا رحمتشون کند ولی ۲۰۶ ماشین شهره جاده حداقل سمند یا شاسی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
البته نحوه رانندگی ورعایت سرعت مطمئنه هم شرطه.بعضی ها متاسفانه جاده را با پیست مسابقه سرعت خودرو اشتباه میگیرند.با این سرعت اگر با نفر بر زرهی هم باشی باز هم قطعا آسیب می بینی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
لندکروز با ۲۰۶ فرقی نداره!
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
واقعا فاجعه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
بیخود جوسازی نکنید. واردات خودرو با این حرفها آزاد نمیشه. درتصادفهای اینچنینی شاخ به شاخ، هیچ خودروی خارجی حتی بنز و بی ام و هم جان سالم به در نخواهد برد. در سرعت بالای 80کیلومتر برساعت درصورت تصادف شاخ به شاخ، هر انسانی درون هر خودرویی باشه، به دلیل پاره شدن اعضا و جوارح درونی کشته خواهد شد. بلااستثنا هر خودرویی. حتی اگه ضاهر خودرو هم سالم باشه که البته چنین چیزی غیر ممکنه. شما هم با این گزارشات غم انگیز فکر نکنید راه واردات خودرو باز میشه. ورود خودرو به ایران هرگز آزاد نخواهد شد.چرا که به میزان بیش از نیاز واقعی در ایران، خودرو وجود داره و تولید میشه.فلذا آزاد سازی واردات خودرو هیچ اولویتی در سیاستهای دولتها و حکومت نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
آفرین پسر خوانده، از من یه جایزه خوب داری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
قوطی حلبی مقاومتش بیشتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
جای تاسف بسیار برای دوعزیزی که داخل این حلبی جان خود را از دست دادند . روحشان قرین رحمت الهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
شهر بسیار کوچک و جمعیت کم ، مگر نیازی به جراح مغزواعصاب بوده که بین دوشهر هرروز حرکت کند؟ چرا در مرکز استان مستقر نشده؟ چرا کیسه هوا پر نشده؟ چرا الومینیوم یا فلز اسیب پذیر در بدنه اتومبیل بکار رفته؟ چرا کامیون در لاین مخالف بوده؟
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...