روباه‌ها در تله مقررات مالی لیگ برتر!

باشگاه لسترسیتی که در فصل جدید به لیگ برتر فوتبال انگلیس بازگشته، به دلیل نقض مقررات مالی با خطر کسر ۲ امتیاز مواجه شده است!
کد خبر: ۱۲۵۴۴۸۵
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶ 18 August 2024
|
2431 بازدید


به گزارش تابناک، تیم فوتبال لسترسیتی فصل گذشته موفق شد با قهرمانی در «چمپیونشیپ» به لیگ برتر انگلیس صعود کند. با این حال این باشگاه به‌دلیل نقض مقررات سود و ثبات لیگ جزیره در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، در خطر کسر ۲ امتیاز قرار گرفته است!

این تیم تحت هدایت «انزو مارسکا» موفق به قهرمانی در چمپیونشیپ شد و پس از کوچ مارسکا به چلسی، استیو کوپر هدایت روباه‌ها را برعهده گرفت، اما برنامه کوپر برای فصل جاری با ضربه‌ای سخت مواجه شده است.

لسترسیتی که هم‌اکنون تحت تحقیقات بازرسان مالی لیگ جزیره قرار دارد، اینگونه استدلال کرده که به‌دلیل عدم حضور در فصل گذشته لیگ برتر، متعاقبا مقررات مالی فصل گذشته لیگ جزیره نباید درباره آنها اعمال شود. اتهامات نقض مقررات به‌دلیل ناهماهنگی هزینه و درآمد آنها در سال مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ علیه این تیم وارد شده است.

همچنین نگرانی‌هایی درباره تعهد این باشگاه به مقررات مالی فصل گذشته نیز مطرح شده است. براساس گزارش‌ها، لیگ چمپیونشیپ تخلفات احتمالی آنها را در شرایط فعلی(به‌روز) مورد بررسی قرار داده است.

کسر ۲ امتیاز از یک تیم لیگ برتری اتفاق بی‌سابقه‌ای نیست. تیم فوتبال اورتون فصل گذشته در ارتباط با تخلفات این باشگاه در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ و ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با چنین مجازاتی روبه‌رو شد.

لستر فردا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ جزیره را برابر تاتنهام برگزار خواهد کرد. در صورت اثبات تخلف این تیم، آنها فصل جدید را با امتیاز منفی ۲ شروع خواهند کرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...