مرگ زن ۱۰۲ کیلویی پیش از جراحی اسلیو معده

یک زن ۱۰۲ کیلویی که به‌خاطر اسلیو معده به مرکز درمانی مراجعه کرده بود، قبل از جراحی به کام مرگ فرو رفته و خانواده وی شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از کادر درمان مطرح کردند.
کد خبر: ۱۲۵۶۶۲۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵ 30 August 2024
|
3328 بازدید
|
۱

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، صبح پنجشنبه هشتم شهریورماه، کارکنان انتظامات یکی از مراکز درمانی تهران از طریق تماس تلفنی با قاضی محمد جواد شفیعی؛  بازپرس ویژه قتل عمد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش جراحی گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر، تحقیقات با دستور بازپرس جنایی آغاز شد و تیم تحقیق در سردخانه  با جسد زن حدوداً 102 کیلویی مواجه شدند که به دلایل نامشخصی فوت کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، زن 45 ساله برای جراحی اسلیو معده به این مرکز درمانی مراجعه کرده اما قبل از شروع عمل زیبایی به دلایل نامشخصی فوت کرده است که خانواده متوفی براثر این حادثه شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از کادر درمان مطرح کردند.

بنا بر این گزارش، با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه26 "جرائم پزشکی" ارجاع داده شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Saeed farzin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
یکی از آشناهای ما در استان گلستان که عمل معده کرده بود و بیست سال هم بیشتر سن نداشت در تهران بخاطر کوتاهی کادر درمان بعد از عمل چند ساعت بعد فوت کرد
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...