صدور کارنامه اخلاقی برای معلمان کذب است؛ آب و برق هیچ مدرسه‌ای قطع نخواهد ماند

وزیر آموزش و پرورش در خصوص ماجرای صدور کارنامه اخلاقی برای معلمان، گفت: این موضوع کذب است و از افرادی که با سخنان کذب فضای آموزش و پرورش را آلوده می‌کنند، سؤال کنید این حرف را آقای کاظمی کجا زده است؟
کد خبر: ۱۲۵۸۸۵۰
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰ 12 September 2024
|
1306 بازدید

 

صدور کارنامه اخلاقی برای معلمان کذب است؛ آب و برق هیچ مدرسه‌ای قطع نخواهد ماند

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی وزیر آموزش‌وپرورش در حاشیه آیین پایانی ششمین جشنواره فردوسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال بازگشایی مدارس هستیم و اولویت اول ما بازگشایی مدارس است و اینکه کلاس‌ها خالی از معلم نباشد.
وی در خصوص کمبود معلم، گفت: همیشه کمبود معلم داشتیم و هر گونه که در ۴۰ سال گذشته اقدام کردیم، امسال بهتر عمل می‌کنیم. 
وزیر آموزش‌وپرورش درباره تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی، افزود: این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
وی در خصوص ماجرای صدور کارنامه اخلاقی برای معلمان، بیان کرد: این موضوع کذب است. مستندات بیاورید تا جواب بدهم. از افرادی که با سخنان کذب فضای آموزش و پرورش را آلوده می‌کنند سؤال کنید که این حرف را آقای کاظمی کجا زده است. 
کاظمی درباره حمایت از زبان فارسی در برنامه آموزش و پرورش گفت: پایه نظام تعلیم و تربیت بر زبان فارسی بنا نهاده شده است اما برای تقویت هویت ملی و دینی خودمان از آثار ماندگار و ارزشمندی که مجموعه‌ای از مفاهیم بلند دینی و اخلاقی را دارد در فعالیت‌های فوق برنامه، جشنواره‌ها و در مدل‌های مختلف استفاده می‌کنیم.  
وی تصریح کرد: سال آینده جشنواره فردوسی برای کل دانش‌آموزان کشور برگزار می‌شود. 
وزیر آموزش و پرورش در خصوص قطع آب برخی مدارس توسط آب ‌فاضلاب، اظهار کرد: خود مدیران مدارس حل می‌کنند و اگر به خاطر بدهی باشد، پرداخت می‌کنند.
وی در واکنش به این جمله که اگر مدیر مدرسه توانایی پرداخت بدهی را ندارد، چه می‌شود، گفت: همه دستگاه‌ها به آموزش و پرورش کمک می‌کنند و مطمئن باشید آب و برق هیچ مدرسه‌ای قطع نخواهد ماند. 
کاظمی درباره سرانه آموزشی اضافه کرد: سرانه‌های آموزشی در دستور کار همکاران است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟