گشتی در بازار دلار پایتخت؛

واکنش بازار ارز تهران به جنایات صهیونیست ها/آینده دلار و یورو چه می شود؟

قیمت دلار در بازار امروز در پی تحولات سیاسی و ناآرامی های منطقه افزایشی شد. این درحالی است که قیمت لیر ترکیه و درهم امارات و یورو نیز دستخوش تغییراتی شدند.
کد خبر: ۱۲۶۲۳۸۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ 28 September 2024
|
3692 بازدید
|
۱

به گزارش خبرنگارتابناک، تنش‌های اخیر بین رژیم اشغالگر قدس و لبنان موجب تغییراتی در نرخ ارزهای پراستفاده در بازار تهران شد. در نتیجه امروز قیمت دلار نسبت به دو روز قبل افزایش یافت به طوری دلار در معاملات روز پنج‌شنبه ۶۰ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت گذاری شده بود و در روز جمعه نیز به کف کانال ۶۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت درهم امارات در معاملات روز پنج شنبه صعودی شد و در ۱۶ هزار و ۴۷۰ تومان نوسان داشت.
 
براساس استعلام قیمت ارز از صرافی‌ها و بازار آزاد، قیمت خرید دلار امروز در بازار امروز به ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و قیمت فروش آن ۶۱ هزار و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. این در حالی است که نرخ یورو نیز در بازار امروز تهران با افزایش همراه بود. به طوری که قیمت خرید آن ۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۶۸ هزار و ۳۰۰ تومان در کف بازار معامله می‌شود. از سویی دیگر قیمت لیر ترکیه امروز به ۱۸۵۰ تومان رسید که بررسی ها نشان می دهد در مقایسه با آخرین روز معاملاتی هفته گذشته که ۱۷۷۰ تومان بود روند افزایشی را تجربه کرده است. قیمت درهم نیز ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان را رد کرد که در قیاس با آخرین قیمت در پنجشنبه گذشته، کاهش حدود ۲۰۰ تومانی را نشان می دهد.  
 
به عقیده تحلیلگران تغییرات بازار ارز نشان‌دهنده واکنش سریع بازار به تحولات سیاسی اخیر در منطقه غرب آسیا است که ممکن است در روز‌های آینده قیمت ارز‌ها را همچنان صعودی کند.  
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
سوال پرسیدن داره؟ طبق معمول رو‌ به افزایش.
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات