تصاویر گران‌ترین خانه کوچک جهان

خانه طلایی، با طراحی شیشه‌ای طلایی و دکوراسیون مدرن خود یکی از منحصر به فردترین خانه‌های کوچک جهان است. قیمت این خانه که به ۲۵۰ هزار دلار آمریکا می ‌رسد، گواهی بر کیفیت بی‌نظیر و طراحی خاص آن است.
کد خبر: ۱۲۶۲۵۳۹
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵ 29 September 2024
|
1501 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از همشهری،  خانه طلایی توسط یک طراح استونیایی طراحی شده است و شکلی مستطیلی دارد. این خانه با دیوارهای شیشه ای طلایی درخشان که به طور ویژه برای آن در نظر گرفته شده اند، بسیار جذاب به نظر می رسد. قسمت پشتی خانه نیز دارای پوشش چوبی است.

ابعاد این خانه برابر با ۷.۹ متر در ۳.۳ متر است و ۲۶.۳ متر مربع مساحت دارد. فضای اصلی خانه، یک اتاق چند منظوره روشن و دلنشین است که مانند قلب خانه می‌تپد. شیشه تضمین می کند که نور در تمام طول روز به داخل جریان می یابد و فضایی شاد و گرم ایجاد می شود. خانه طلایی همچنین دارای افزودنی‌های گران قیمتی مانند پوشش چوب بلوط، سامانه گرمایش از کف، و تزئینات و اتصالات طلایی است.

تصاویر گران‌ترین خانه کوچک جهان

 

امکانات خانه طلایی

اتاق چند منظوره شامل چند صندلی و یک میز قهوه خوری می شود، در شرایطی که آشپزخانه در سمت راست آن قرار دارد. آشپزخانه بسیار جمع و جور اما کاربردی و دارای سینک طلایی رنگ، یخچال و چند کابینت است. در انتهای دیگر نشیمن، اتاق خواب قرار دارد که دارای یک تختخواب دو نفره راحت و یک کمد بزرگ است.

تصاویر گران‌ترین خانه کوچک جهان

خانه طلایی همچنین دارای یک حمام است که می توان از آشپزخانه وارد آن شد. حمام دارای توالت وال هنگ، سینک، دوش و مقداری فضای ذخیره سازی است. به واسطه استفاده از شیشه های آینه ای، هنگام دوش گرفتن می توان از فضای اطراف لذت برد در شرایطی که حریم خصوصی نیز حفظ می شود.

تصاویر گران‌ترین خانه کوچک جهان

امکان تبدیل کردن خانه طلایی به یک خانه منفصل از شبکه با استفاده از پنل های خورشیدی وجود دارد. این خانه به تعداد محدود ۷۹ واحد تولید خواهد شد. تعداد ۳۰ واحد قرار است در اروپا و آمریکا فروخته شوند، در شرایطی که واحدهای باقیمانده راهی خاورمیانه و نقاط دیگر جهان می شوند.

تصاویر گران‌ترین خانه کوچک جهان

 

 

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات