دکترسعید صادقی از آمار طلایی امیرکبیر در شهریورماه خبرداد: 

رکوردشکنی تاریخی پتروشیمی امیرکبیر باتولید۶۸هزارتن پلیمر

میزان تولیدات پلیمری این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه به ۳۸۰۵۱۳ تن رسیده که بیشترین میزان تولید این محصولات در بازه زمانی ۶ ماهه در تمامی سنوات بوده که ۹ درصد فراتر از ظرفیت اسمی تولید این محصولات بوده است.
کد خبر: ۱۲۶۵۰۸۳
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ 12 October 2024
|
462 بازدید
رکوردشکنی تاریخی پتروشیمی امیرکبیر با تولید ۶۸ هزارتن پلیمر
به گزارش تابناک، طبق گزارش سامانه جامع ناشران (کدال)، مجموع تولید سه محصول پلیمری پتروشیمی امیرکبیر در شهریورماه سال‌جاری به حدود 68 هزار تن رسیده است که این مقدار بیشترین میزان تولید این محصولات در یک ماه نسبت به تمام ماهیانه ها در تمامی سنوات گذشته است.
 
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: میزان تولیدات پلیمری این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه به ۳۸۰۵۱۳ تن رسیده که بیشترین میزان تولید این محصولات در بازه زمانی ۶ ماهه در تمامی سنوات بوده که ۹ درصد فراتر از ظرفیت اسمی تولید این محصولات بوده است.
 
دکتر سعید صادقی در ادامه به افزایش ۷۸ درصدی فروش و کسب درآمد ۱۹ همتی اشاره کرد و افزود: در حوزه فروش طبق آمار ارائه شده در سامانه کدال، فروش داخلی و صادرات پلی‌اتیلن‌سبک پتروشیمی امیرکبیر در انتهای شهریورماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش 78 درصدی داشته است و در این بازه زمانی موفق به کسب درآمد 19 همتی گردیده که این میزان 47 درصد (بیش از 6 همت) بالاتر از دوره مشابه سال قبل می باشد.
 
وی تصریح کرد: جمع فروش پلی‌اتیلن مجموعه امیرکبیر تا انتهای شهریور ماه سال جاری بیش از ۴۱ درصد افزایش داشته است که بر این اساس پلی‌اتیلن‌سبک با ۷۸ درصد و پلی اتیلن سنگین با ۲۵ درصد بیشترین میزان را به خود اختصاص داده‌اند.
 
صادقی در خاتمه به افزایش 39 درصدی حجم صادرات LDPE اشاره کرد و گفت: میزان حجم صادرات پلی اتیلن سبک در انتهای شهریور ماه سال جاری با افزایش 38 هزار تنی صادرات این محصول، به 134 هزار تن رسیده است.
 
پتروشیمی امیرکبیر با تغییر رویکرد صادراتی، موفق به کسب دستاوردهای ویژه‌ای گردیده است که در این راستا، برنامه جامعی با هدف تحول در صادرات محصولات پلیمری و جهش تولید تدوین شده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟