رأی جالب قاضی برای عامل تصادف با دانش‌آموز ۸ساله

یک قاضی برای عامل تصادف با دانش‌آموز ۸ساله در لواسان رأی جالبی صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۶۵۸۳۳
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 15 October 2024
|
1127 بازدید

رأی جالب قاضی برای عامل تصادف با دانش‌آموز ۸ساله

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، چندی قبل، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شمال تهران، از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مجروحیت شدید یک دانش‌آموز 8ساله را بر اثر تصادف، گزارش کردند.

به‌دنبال اعلام این خبر، پرونده قضایی با شکایت خانواده کودک مجروح‌شده تشکیل شد و خیلی زود راننده هدف تحقیق قرار گرفت که مشخص شد او با خودروی خود با سرعت غیر‌مجاز از کنار یک مدرسه عبور می‌کرده که با دانش‌آموز 8ساله تصادف کرده است.

پس از پایان تحقیقات مقدماتی، قرار جلب و کیفرخواست متهم صادر شد و وی پای میز محاکمه در شعبه 102 دادگاه کیفری دو شهرستان لواسان به‌ریاست قاضی میثم حسین‌پور ایستاد.

در ابتدای جلسه رسیدگی، متهم در جایگاه حاضر شد و اتهام به وی تفهیم شد؛ متهم در روند رسیدگی جلسه دادگاه به جرم خود اعتراف و پس از ابراز پشیمانی از قاضی طلب عفو و بخشش کرد.

رأی جالب قاضی برای عامل تصادف با دانش‌آموز ۸ساله

سیر مراحل قانونی پرونده ادامه داشت تا اینکه رأی پرونده مذکور صادر شد؛ متهم با توجه به نداشتن سابقه کیفری و ابراز ندامت، در رابطه با جنبه خصوصی جرم به پرداخت دیه محکوم شد اما راجع به جنبه عمومی جرم به‌جای یک ماه حبس با حکم مجازات جایگزین حبس دادگاه، محکوم شد 8 کفش برای 8 دانش‌آموز همان مدرسه‌ای که کودک سانحه‌دیده درس می‌خواند، خریداری کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟