۱۱ قلم شی تاریخی در خرم‌آباد کشف شد

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی لرستان گفت: ۱۱ قلم شی تاریخی و فرهنگی مربوط به هزاره اول قبل از میلاد و دوره اسلامی در شهرستان خرم‌آباد کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۲۶۵۹۷۸
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ 16 October 2024
|
548 بازدید

۱۱ قلم شی تاریخی در خرم‌آباد کشف شد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۱۱ قلم شی تاریخی و فرهنگی مربوط به هزاره اول قبل از میلاد و دوره اسلامی در شهر خرم‌آباد کشف و ضبط شد.

علی قدمی اظهار کرد: در راستای تعامل و همکاری فرماندهی انتظامی استان با یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی، طی بازرسی از منزل شخصی باهویت معلوم، ۱۱ قلم شی تاریخی و فرهنگی با هماهنگی ماموران کلانتری ۱۴ و ۱۶ شهرستان خرم‌آباد کشف و ضبط شد.

وی افزود: اشیای کشف شده متعلق به هزاره اول قبل از میلاد و تعدادی هم دوره اسلامی بودند و در این‌ راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده است.

قدمی ادامه داد: بدون تردید با توجه به تعامل و همکاری دستگاه قضایی و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان، برخورد قاطع و بازدارنده ای با متخلفان این حوزه صورت خواهد گرفت.

۱۱ قلم شی تاریخی در خرم‌آباد کشف شد

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟