مهدی طارمی با دستکش دروازه‌بانی در پرسپولیس

ستاره کنونی اینترمیلان هشت سال پیش و در تمرین پرسپولیس تصاویری بیادماندنی با حضور درون دروازه ثبت کرده بود.
کد خبر: ۱۲۶۷۹۱۰
|
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ 26 October 2024
|
1110 بازدید

مهدی طارمی با دستکش دروازه‌بانی در پرسپولیس

به گزارش تابناک به نقل از "ورزش سه"، مهدی طارمی کاپیتان تیم ملی و ستاره ایرانی این روزهای اینترمیلان، روند جالب توجهی برای پیشرفت و دستیابی به موفقیت این روزهای خود را ثبت کرد.

اولین تصاویر ثبت شده در ذهن هواداران پرسپولیس مربوط به درخشش جالب توجه او در جدال دربی و ثبت پیروزی و پایان ناکامی‌های سرخ‌ها در تقابل با استقلال است. او در ادامه توانست یکی پس از دیگری رکوردها در این تیم را به نام خود کند و هرچند روزهای تلخ و شیرینی را در جمع سرخ‌ها طی کرد اما اکنون ستاره‌ای است که هواداران پرسپولیس به سابقه‌اش در این تیم می‌توانند افتخار کنند.

طارمی پسر جنوبی بازیگوش پرسپولیس که او را می‌توان هم با درخشش در دربی به خاطر آورد و از خودگذشتگی جالب توجهش با پاس گل به محسن مسلمان و هم با جدایی عجیب و بازگشت دوباره‌اش و البته محرومیت. هم با گل خارق‌العاده‌اش به فولاد خوزستان و هم پایان حضور و تصمیم به جدایی دوباره و حضور در الغرافه و آغاز مسیر جدید درخشش که تا لیگ پرتغال و قیچی خاطره‌انگیز با پیراهن پورتو مقابل چلسی همراه شد و اکنون هم در لیگ ایتالیا و تیم اینترمیلان.

طارمی اما به واسطه اعتمادبنفس و انرژی بالایی که داشت، روزهای جالبی را در پرسپولیس و در تمرین این تیم نیز دنبال کرد. یکی از تصاویر جالب توجهش در دوران حضور در پرسپولیس به پوشیدن دستکش دروازه‌بانی و کری خوانی جالبش مربوط می‌شود.

این تصویری از دوران محرومیت 4 ماهه مهدی طارمی است که با شکایت ریزه اسپور دامن‌گیر او شده بود و در شش آبان ماه سال 96 او به این شکل همچنان روحیه خود را حفظ کرده و مسیر تازه‌ای را دنبال می‌کرد. مسیری که در ادامه با قبول مبلغ ناچیز الغرافه قطر برای شروع لژیونر شدن همراه شد و با درخشش در لیگ ستارگان پای او به لیگ پرتغال باز شد. ادامه ماجرای او با ریوآوه و در ادامه پورتو جذاب‌تر هم شد و او اکنون در 32 سالگی موفق‌ترین لژیونر فوتبال ایران با توجه به در اختیار داشتن پیراهن اینترمیلان شناخته می‌شود.

ستاره‌ای که امیدوار است در کنار دیگر نسل ویژه فوتبال ایران به عنوان هم‌تیمی‌هایش یک افتخار تاریخی را ثبت کند. آنها در مسیر انتخابی جام جهانی 2026 چشم به صعودی زودهنگام و دوباره به این رقابت‌ها دوخته‌اند و طارمی قادر خواهد بود سومین تجربه حضورش در این جام را به دست آورده و باید دید اینبار چه نقشه‌ای در ذهن خواهد داشت.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات