در شرکتها و سازمانهای کوچک این کار نسبتاً ساده است اما در شرکتهای بزرگتر یا شرکتهایی که کارکنانی با ذائقههای غذایی متفاوت دارند، تأمین غذای شرکتی دشوارتر میشود.
به همین دلیل، مامانپز تلاش کرده تا در جدیدترین سرویس غذای سازمانی خود، پاسخ جامعتری به این چالش سازمانها دهد. پلتفرم مامانپز یک استارتاپ دانشبنیان است که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده و در سالهای اخیر به طور تخصصی به تامین غذای شرکتی پرداخته است. صدها خانم ماهر تهرانی به کمک پلتفرم مامانپز توانستهاند سفره غذاهای خوشمزه و خانگی خود را در بیش از سیصد شرکت و سازمان پایتخت پهن کنند. اما سرویس جدید مامانپز چگونه مساله تامین ناهار سازمانی شما را حل میکند؟ در ادامه بیشتر با این سرویس و مزایای آن آشنا میشویم.
شما با ثبتنام شرکت خود در سرویس غذای شرکتی مامانپز، هر هفته به یک منوی متنوع و کامل برای همه سلیقه و بودجه دسترسی پیدا میکنید. کارمندان شما از طریق اپلیکیشن مامانپز میتوانند به طور مستقیم ناهار خود را از بین بیش از ۱۵ مدل غذا و کنارغذا در هر روز انتخاب کنند. تمامی غذاهای سفارشداده شده روزانه توسط مامانها پخته، سپس به هاب مامانپز ارسال و پس از کنترل کیفی و پردازش، یکجا برای سازمان شما ارسال میشوند. در این مدل علاوه بر ارتباط از طریق اپلیکیشن مامانپز، یک اکانت منیجر نیز به شرکت شما اختصاص داده خواهد داشت تا در صورت لزوم بتوانید پیگیریهای تکمیلی را از این کانال نیز پیش ببرید.
مدیران کسبوکارها از سرویسهای غذای شرکتی استفاده میکنند تا دردسرهای مربوط به تغذیه کارکنان خود در محل کار را کاهش دهند. موضوعاتی همچون قیمت غذا، کیفیت و بستهبندی، پرداخت دورهای همراه با ارائه فاکتور رسمی، حفظ نظم سازمان و به موقعرسیدن غذاها تنها بخشی از دغدغههایی ست که ذهن هر مدیر را در تامین ناهار شرکت درگیر میکند. به همین دلیل، هر چه یک سرویس ارائه غذای سازمانی امکانات و مزایای بیشتری در پاسخ به این دغدغهها داشته باشد، منفعت بیشتری هم برای کارکنان و هم برای مدیران کسبوکار به همراه دارد. مامانپز با آگاهی به این موضوع اقدام به راهاندازی اولین هاب خود در جهت ارائه هرچه بهتر سرویس غذای شرکتی نموده است. این سرویس مزایای مختلفی برای کسبوکارها و کارکنان آنها دارد که در ادامه به ۴ مزیت اصلی آن میپردازیم.
مامانپز همیشه به دنبال تسهیل و تسریع فرآیند سفارشگذاری برای مشتریان بوده است. به کمک اپلیکیشن جدید غذای شرکتی مامانپز، کارمندان شرکتها میتوانند ضمن مشاهده منو هفتگی و تصویر و محتویات هر غذا، با بررسی امتیازها و نظرات ثبتشده، راحتتر غذایی که دوست دارند را خودشان انتخاب کنند. امتیاز و نظر خود را در خصوص سفارشهایشان ثبت و مستقیم به مامان اطلاع دهند و سوابق سفارشها و وضعیت اعتبار و کیفپول خود را مشاهده کنند. به این ترتیب، شرکتها دیگر مجبور نیستند مثل گذشته درگیر مسائلی همچون ارسال منو برای کارکنان و دردسرهای ثبت سفارش همه آنها در تاریخ مشخصی و نظرسنجیهای دورهای شوند. به کمک این نرمافزار جدید، مدیران سازمان میتوانند به طور مستقیم از طریق گزارشهای پنل ادمین، فاکتورهای خود را دریافت و سایر امور مالی سفارشهای خود را پیگیری کنند. همچنین آنها میتوانند فهرست کارمندان و دسترسی آنها به منو هفتگی را بهروزرسانی کرده و گزارشهای دورهای از وضعیت سفارش غذای کارکنان و میزان رضایت آنها از سرویس را مشاهده کنند.
مزیت دیگری که سرویس جدید مامانپز نسبت به سرویس کلاسیک دارد، افزایش تنوع غذاها در هر روز است. در سرویس کلاسیک، شرکتها بر اساس تعداد پرسنل خود، تنها میتوانند از یک تا سه مدل غذا را در روز سفارش دهند، و با چند ارسال متفاوت آنها را دریافت کنند که هم به نسبت هزینه ارسال بیشتری دارد و هم هماهنگی زمان و پروسه ارسال و دریافت غذا پیچیدهتر میشود. اما در سرویس هاب مامانپز، کارمندان در هر روز میتوانند فارغ از اندازه سازمان خود، از میان بیش از ۱۵ مدل غذا و کنارغذا، ناهار خود را انتخاب کنند. کلیه این سفارشها در هاب مامانپز تجمیع، پردازش و سپس در بستهبندی مناسب و با یک ارسال به آدرس سازمان ارسال میشود. مامانپز به صورت مداوم تلاش میکند که بر اساس تحلیل داده و سوابق سفارش شرکتها، منوی هفتگی هاب را به گونهای تعیین کند که پاسخگوی نیاز سازمانها با ذائقههای متفاوت و بودجههای گوناگون باشد. این ویژگی سبب شده تا دغدغه تنوع غذایی کارکنان شرکتها تا حد خوبی رفع شود و ساعت ناهار هر سازمان پرهیجانتر از قبل، منجر به افزایش انگیزه و نشاط کارکنان گردد.
شما با استفاده از سرویس هاب مامانپز و با کمک نرمافزار جدید سفارش غذای شرکتی آن، میتوانید هزینه ناهار پرسنل خود را متناسب با بودجه خود تعیین کنید. بدین ترتیب که شما میتوانید برای هر کدام از کارکنان خود اعتباری مشخص کنید تا کارمند در موقع خرید از آن اعتبار استفاده کند. هر کارمند تا سقف اعتبار تعیین شده میتواند بدون پرداخت هزینهای سفارش خود را ثبت کند، اما اگر مبلغ سفارش از سقف اعتبار بیشتر شود، باید کارمند اقدام به شارژ کیفپول خود نماید. در حال حاضر و با توجه به شرایط اقتصادی و محدودیت بودجه کسب و کارها، این روش پرداخت ترکیبی مورد استقبال بسیاری از شرکتها و سازمانها قرار گرفته تا ضمن مدیریت بودجه، همچنان غذاهای با کیفیتی را در دسترس کارمندان خود قرار دهند. البته در سرویس هاب، سازمانها کماکان میتوانند در صورت تمایل تمام هزینه غذای پرسنل را خودشان پرداخت کنند و کارمندان درگیر پرداختهای مالی نشوند.
برای شرکتها و سازمانهایی که از سرویس جدید مامانپز استفاده میکنند، به صورت دورهای و در مناسبتهای گوناگون کمپینهای تخفیفی مختلفی در نظر گرفته میشود. در کنار این کمپینهای تخفیف بر روی غذاها، تیم مارکتینگ مامانپز برای تشویق کارکنان به سفارش و افزایش سبد خرید آنها، کدهای تخفیفی رو به صورت اختصاصی تعریف و در اختیار آنها میگذارد. علاوه بر تخفیفها، منتظر سورپرایزهای خوشمزه و اشانتیونهای خونگی و خوشمزه برای کسانی که ناهارشون رو از طریق اپلیکیشن مامانپز سفارش میدهند، هم باشید.
سفارش غذای شرکتی میتواند به مزیتی برای کسب و کار شما تبدیل شود تا با افزایش سلامتی و رضایت کارکنان، بهرهوری و کارآمدی بیشتری برای سازمان خود بدست آورید. پلتفرم غذای شرکتی مامانپز با ظرفیتهای نرمافزاری و فنی ایجاد شده از یک سو و دستپخت منحصربهفرد مامانها از سوی دیگر توانسته به عنوان یکی از بازیگران اصلی در حوزه تامین ناهار کارمندان شرکتهای شهر تهران شناخته شود. مامانپز با تکیه بر تجربه ۷ ساله در بازار غذای شرکتی، در سرویس جدید خود تلاش کرده تا راحتتر از گذشته، سفرهای جذابتر را در ساعت ناهار سازمانها پهن و چالش تامین غذای کارمندان را به یک فرصت همافزایی خوشمزه برای سازمانها بدل کند.
انتهای رپرتاژ آگهی/