چهار عضو حقیقی هیات مدیره ایران خودرو معرفی شدند؛

پیرمحمدی مدیرعامل ایران خودرو شد/ تکمیلی: ممانعت وزیر صمت از برگزاری جلسه معارفه!/مدیرعامل پیشین درب مجموعه مدیریت را قفل کرد!

مدیرعاملی و عضو هیات مدیره شرکت “تام”، معاون تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعاملی شرکت ساپکو و هیات مدیره شرکت “ایساکو” از دیگر سوابق حرفه ای عادل پیرمحمدی است.
کد خبر: ۱۲۸۷۳۶۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴ 06 February 2025
|
54396 بازدید
|

پیر محمدی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو شد

پیرو جلسه مجمع انتخاب اعضاء حقوقی هیات مدیره ایران خودرو در روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه و در دست گیری مدیریت ایران خودرو توسط بخش خصوصی، تا کنون و در اولین روز پس از برگزاری مجمع، ۴ عضو حقیقی به نیابت از اعضاء حقوقی برای هیات مدیره این شرکت معرفی شدند. ۱- جمشید ایمانی ۲- یوسف الهی شکیب ۳- عادل پیر محمدی و ۴- حامد نائیجی، اعضاء جدید هیات مدیره ایران خودرو هستند.به زودی اولین جلسه هیت مدیره برای انتخاب مدیر عامل ‌و تصمیم گیری های دیگر‌ تشکیل خواهد شد.

به گزارش سرویس اقتصادی تابناک، اولین جلسه هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو تشکیل و عادل پیر محمدی مدیر عامل این گروه صنعتی شد.
 
عادل پیرمحمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و دکترای مدیریت کسب و کار از دانشگاه تهران است.
وی ۲۵ سال سابقه کاری در صنعت خودرو داشته و حضور در این صنعت را از کارشناسی آغاز کرده و پس از طی مراحل مختلف و تجربه اندوزی در سطوح مختلف مدیریتی، هم اکنون به عنوان مدیرعامل بزرگترین خودروسازی خاورمیانه انتخاب شده است.
 
پیرمحمدی عضویت در هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو( به مدت ۳ سال) و قائم مقامی این گروه صنعتی و مدیرعاملی و عضو هیات مدیره شرکت “ساپکو” را در کارنامه دارد.
 
مدیرعاملی و عضو هیات مدیره شرکت “تام”، معاون تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعاملی شرکت ساپکو و هیات مدیره شرکت “ایساکو” از دیگر سوابق حرفه ای عادل پیرمحمدی است.
 
معاون مهندسی گروه صنعتی ایران خودرو و رئیس مرکز تحقیقات ایران خودرو از سوابق دیگر پیر محمدی است.
 
رئیس واحد مهندسی موتورسازی ایران خودرو، رئیس هیات مدیره شرکت محور خودرو کوشا، عضو هیات مدیره شرکت پژوهندگان قطعات خودرو و مدیر پروژه طراحی و خودکفایی قطعات رانا و دنا بخشی از سوابق پیر محمدی در صنعت خودرو است.
 
 معاون کیفیت شرکت مگاموتور سایپا، مدیر طراحی و توسعه پروژه ۳۰۱ پس از ترک پژو، عضو ثابت هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو از دیگر سوابق مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو است. 
 
وی همچنین در کمیته های ستاد مدیریت بهای تمام شده، راهبردی بهبود لجستیک، معاملات ارزی و رضایت مشتری عضو بوده است.
 
عمده سوابق پیر محمدی در تأمین و خودکفایی قطعات و توسعه محصول بوده است.
 
وی به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو انتخاب شده است.
 
مماتعت وزیر صمت از برگزاری جلسه معارفه مدیرعامل جدید
 
شنیده های تازه خبرنگار تابناک حکایت از آن دارد که عظیمی مدیرعامل پیشین گروه صنعتی ایران خودرو براساس نظر و دستور اتابک وزیر صمت از ورود اعضای جدید هیات مدیره به ایران خودرو جهت برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید ممانعت به عمل آورده است.
 
حال باید منتظر ماند و دید حواشی پیرامون تحولات این شرکت خودروسازی چه زمانی به پایان می رسد.
 
مدیرعامل پیشین ایران خودرو درب مجموعه مدیریت را قفل کرد 
 
علی رغم هماهنگی های صورت گرفته مدیریت پیشیت ایران خودرو درب ساختمان مدیریتی این شرکت را قفل نموده و مانع از معارفه مدیرعامل و اعضایجدید هیات مدیره ایران خودرو شده است. 
اشتراک گذاری
برچسب ها
محک پایین متن خبر
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵۴
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
فکر کنم بهتر باشه دیگه اخبار این شرکت خصوصی رو منتشر نکنید. مگه از کرمان موتور و خودروسازی بهمن خبر میزنید که از این شرکت خصوصی که بی کیفیت ترین ماشین های دنیا رو میسازه خبر میزنید ؟
پاسخ ها
اسدالله شیواری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
کجایید برادران کار آفرین و شریف خیامی که ببینید با میراث پر افتخار شما که با عشق و تلاش و اراده و فداکاری و دست خالی ساختید ، چکار کردند و چه می‌کنند!!؟؟؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۹
خبر اومد که هیات ریسه جدید رفتن کلانتری شکایت
تصرف عدوانی و ممانعت از حق کردن
دلم به حال خیامی ها سوخت
هیچ کسی پاسخگوی این ممانعت نبود و نیست؟
ناشناس
|
France
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
خودروسازی را باید کوبید و از نو ساخت.
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
دولت باید از این ببعد هیچ دخالتی در خودرو سازی نکند
اگر می‌خواهند این خودرو ساز پیشرفت کند باید ورود اتومبیل از خارج از کشور آزاد شود
البته با تعرفه و عوارض پایین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
هنوز هم خصوصی نشده سرمایه‌گذاری ملی یعنی دولت چه فرقی می‌کنه
بانک ملی باید از بنگاه داری کنار بره ولی روز به روز بزرگ تر میشه
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۹
دولت ارزی برای واردات خودرو ندارد . اینها همه نقشه ای برای بالا بردن نجومی قیمت خودرو است . دولت هم می گوید تقصیر من نیست چون دست بخش خصوصی است ! همان اتفاقی که برای دارو افتاد .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
برداشتن ممنوعیت واردات خودرو و برداشتن تعرفه های گمرکی تنها راه حل نجات مردم از دست مافیای خودرو است.
موانع را بردارید ببینید چه می شود
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
دولت که حریف مافیای خودرو نیست خیلی زورشان زیاده
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
در هر جای دنیا و در هر موضوعی تا رقابت نباشه ،پیشرفت هم معنا نداره .تنها راه پیشرفت ایران خودرو اینه که واردات آزاد بشه اون موقع خودروسازهای داخلی دست به کار میشه و روی کیفیت کار میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
واردات رو آزاد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۹
حداقل صادرات را آزاد کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
الان ماشینای بی کیفیت این شرکت قراه یک شبه با کیفیت و قیمت جهانی عرضه بشن ؟ یا قراره از این بعد بجای کاغذ از مقوا برای ساخت ماشین استفاده کنن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
رزومه عالی مدارک ممتاز ولی نتیجه فرغون ولگن بعداز 45 سال خودرو سازی افتضاحه
Iraj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
همه این عناوین را که گفتید به کنار ببیند فامیل چه کسی است یا در کدام گروه و دار سته بوده که به این مقام رسیده.
ناشناس
|
Austria
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
به بالا و پایین و چپ و راست کاری نداریم کجای دنیا یک قطعه ساز با اون سابقه میاد سهام و مدیریت یک خودرو ساز رو دست میگیره چه کنترولی روی قطعات میتونه باقی بمونه زمان ثابت میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
تامین و تولید قطعات از چین بوده و خیلی موفق بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۹
باید به نیروهای داخلی اعتماد کرد و اینقدر سیاه نمایی نکرد ایران در حال حاضر جزو 10 کشور جهان در زمینه تولید خودرو است و بزودی خودروهای برقی به تولید انبوه دست پیدا خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۰
ایران جزو ۱۰ کشور اوله؟ ۱۰ کشور اول رو برات بشماریم یاد بگیری به ترتیب در تعداد تولید که البته کیفیت همشون هم از ایران بالاتره
چین. آمریکا‌ ژاپن. آلمان. هند. مکزیک. کره جنوبی. برزیل اسپانیا. و فرانسه این ۱۰ تای اول. حالا بریم سراغ چند خودرو ساز دیگه مثل ایتالیا. سوئد انگلیس. تایلند و آفریقای جنوبی

بعد از اونها بیا سراغ عقب مانده های صنعت خودرو یعنی روسیه. ایران و آفریقای مرکزی
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# قیمت دلار # فیلترینگ # ترامپ # ایران و آمریکا # قیمت طلا # تعطیلی مدارس # کالابرگ # مهدی تاج # سید حسن نصرالله
الی گشت