«پسر» براي «پدر» درخواست قصاص كرد

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند اين زن به نام زهره، در خانه‌اش به قتل رسيده است و اظهارات همسايه‌ها حاكي از درگيري مقتول با همسرش قبل از قتل بوده است.
کد خبر: ۱۲۸۸۴۹
|
۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۶ 03 November 2010
|
4813 بازدید
فارس: پسري كه تنها ولي‌دم مادرش بود، در جلسه دادگاه با اعلام شكايت از پدرش، براي وي درخواست قصاص كرد.

عصر 18 اسفند سال 87، مأموران كلانتري 134 شهرك غرب از طريق مركز فوريت‌هاي پليس، از كشف جسد زن جواني در خانه‌اش مطلع شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند اين زن به نام زهره، در خانه‌اش به قتل رسيده است و اظهارات همسايه‌ها حاكي از درگيري مقتول با همسرش قبل از قتل بوده است.

مدتي بعد از انجام تحقيقات لازم، شوهر مقتول دستگير شد و به ارتكاب قتل همسرش اعتراف كرد. متهم مدعي بود كه از همسرش مقداري پول طلب كرده است كه مقتول از اين كار امتناع كرده و بعد از درگيري او را به قتل رسانده است.

قرار مجرميت متهم از سوي دادسراي جنايي تهران صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد كه صبح امروز به رياست قاضي حسن تردست برگزار شد.

عطار، نماينده دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده مانند كشف جسد در منزل متهم، اظهارات مطلعان و اقرار صريح متهم، انتسابي به وي را محرز دانست و خواستار مجازات وي شد.

در ادامه جلسه،‌ پسر متهم كه تنها ولي‌دم مقتول نيز بود، در جايگاه قرار گرفت و با اعلام شكايت از پدرش، خواسته خود را قصاص وي اعلام كرد.

متهم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اتهام قتل را قبول دارد، گفت: چيزي از نحوه قتل به خاطرندارم و فقط مي دانم خودم و پسرم را بدبخت كردم.

وي ادامه داد: به خاطر اينكه شغلم را در بازار از دست داده بودم، ضرر مالي سنگيني به من وارد شد كه به دنبال آن هميشه با همسرم درگيري داشتم.

بعد از اظهارات متهم در بيان آخرين دفاعيات مبني بر درخواست بخشش از اوليای ‌دم، قاضي تردست با توجه به عدم رضايت اولياي‌دم، متهم را به قصاص محكوم كرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟