بازگشت مرد اعدامي به زندگي

كيومرث – 55 ساله – صبح 28 بهمن 85 مقابل دادسراي رباط‌كريم پسر 20 ساله‌اي به نام علي را با كارد به قتل رساند.
کد خبر: ۱۲۹۳۳۰
|
۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۱ 07 November 2010
|
4370 بازدید
ایران: پدر و مادر پسر جواني كه در جريان درگيري مقابل دادسرا به قتل رسيده بود در اقدامي خداپسندانه عامل قتل پسرشان را بخشيدند.

كيومرث – 55 ساله – صبح 28 بهمن 85 مقابل دادسراي رباط‌كريم پسر 20 ساله‌اي به نام علي را با كارد به قتل رساند.

وي پس از دستگيري و محاكمه در دادگاه كيفري استان تهران درباره علت و انگيزه جنايت گفت: مدتي قبل از حادثه دخترم ناپديد شده بود. پس از شكايت و پيگيري موضوع متوجه شدم دو پسر به نام‌هاي علي و حامد براي دخترم مزاحمت ايجاد كرده‌اند. روز حادثه به دنبال اطلاع از دستگيري آنها به دادسراي رباط‌كريم رفته بودم كه با ديدن متهمان كنترلم را از دست داده و با چاقو به آنها حمله‌ور شده و چهار ضربه به علي زدم كه نقش زمين شد و دقايقي بعد هم جان باخت.
قضات دادگاه پس از شنيدن دفاعيات متهم و با توجه به درخواست خانواده مقتول و محتويات پرونده كيومرث را به قصاص – اعدام – محكوم كردند.

پس از تأييد حكم در شعبه 11 ديوانعالي كشور پرونده براي اجرا به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي تهران فرستاده شد؛ اما همزمان با انجام مراحل قانوني قاضي عصمت‌الله جابري – سرپرست اجراي احكام – با تشكيل جلسات صلح و سازش و گفت‌وگو با پدر و مادر مقتول تلاش براي جلب رضايت آنها را آغاز كرد. سرانجام پس از چندين جلسه خانواده علي در اقدامي خداپسندانه و نيكوكارانه از قصاص مرد اعدامي گذشتند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟