قاتل «نازنين» در يك قدمي دار

عصر روز حادثه در خانه مادر زنم بوديم كه مادر «نازنين» از آنجا رفت اما دخترش ماند. ساعتي بعد كه «نازنين» از خانه بيرون رفت، دنبالش رفته و او را سوار موتور كرده و پس از كشاندن دختربچه به باغي، او را با روسري خفه كرده و جسدش را داخل گودالي انداختم.
کد خبر: ۱۳۰۸۶۸
|
۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۷ 15 November 2010
|
6395 بازدید
ایران: عامل قتل دختر هشت ساله پس از 9 ماه سكوت در حالي به آزار و اذيت قرباني‌اش اعتراف كرد كه پيش‌تر، قضات ديوان عالي كشور حكم اعدام وي را نقض كرده بودند.

رسيدگي به اين پرونده از شامگاه 26 بهمن سال 88 همزمان با ناپديد شدن دختر كوچولو در دستور كار پليس شهرستان ني‌ريز استان فارس قرار گرفت.

پدر «نازنين» به كارآگاهان گفت: دخترم امروز براي رفتن به خانه خاله‌اش از خانه خارج شد اما ديگر بازنگشت. پس از اين شكايت، كارآگاهان تجسس‌هاي گسترده‌اي را آغاز كردند تا اين كه به قاسم- يكي از بستگان دختر گمشده- مشكوك شدند.

متهم در بازجويي‌ها گفت: عصر روز حادثه در خانه مادر زنم بوديم كه مادر «نازنين» از آنجا رفت اما دخترش ماند. ساعتي بعد كه «نازنين» از خانه بيرون رفت، دنبالش رفته و او را سوار موتور كرده و پس از كشاندن دختربچه به باغي، او را با روسري خفه كرده و جسدش را داخل گودالي انداختم.

در جلسه محاكمه، متهم قتل و سرقت را قبول كرد اما منكر آزار و اذيت قرباني شد. قضات شعبه چهارم دادگاه كيفري استان فارس نيز پس از پايان محاكمه، عامل جنايت را به يك بار قصاص و يك بار اعدام- به اتهام آزار و اذيت قرباني- محكوم كردند.

با اعتراض مرد جنايتكار، پرونده به ديوان عالي كشور فرستاده شد كه قضات حكم قصاص را تأييد كردند اما مجازات اعدام را نقض كرده و پرونده را براي رسيدگي دوباره به دادگاه كيفري فرستادند.
اين بار قاتل «نازنين» پس از 9 ماه سكوت، سرانجام به آزار و اذيت دختربچه هم اعتراف كرد. بدين ترتيب وي پس از جلسه دادگاه غيرعلني دوباره به اعدام محكوم شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟