دزدي از رانندگان با پتك

. با تحقيق از وي معلوم شد 2 مرد مسافر كه به انگيزه سرقت خودرويش قصد كشتن او را داشتند با ديدن ماموران فرار كرده‌اند. به اين ترتيب ماموران با جستجو در آن حوالي، 2 سارق فراري را دستگير كردند.
کد خبر: ۱۴۶۱۷۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۸ 05 February 2011
|
3124 بازدید
با اعتراف داماد و برادرزن به 30 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و دزديدن 26 خودرو پس از زخمي كردن رانندگان با ضربات پتك، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد.

روزهاي پاياني دي ماه در پي شكايت راننده‌اي از 2 مرد مسافرنما كه پس از زخمي كردن وي با پتك، خودرويش را سرقت كرده بودند، متهمان تحت تعقيب قرار گرفتند. در حالي كه تحقيقات پليس ادامه داشت، چند روز بعد ماموران انتظامي شهريار هنگام گشتزني در صفادشت اين شهرستان، مردي را مشاهده كردند كه سراسيمه از خودرويش پياده شد و از مردم درخواست كمك كرد. با تحقيق از وي معلوم شد 2 مرد مسافر كه به انگيزه سرقت خودرويش قصد كشتن او را داشتند با ديدن ماموران فرار كرده‌اند. به اين ترتيب ماموران با جستجو در آن حوالي، 2 سارق فراري را دستگير كردند.

متهمان با انتقال به پليس آگاهي شهريار در بازجويي اعتراف كردند كه برادرزن و داماد يك خانواده هستند و به اين شيوه‌ پول و خودروي رانندگان را به سرقت برده‌اند.

در پي اين اعتراف‌ها، متهمان با قرارقانوني از سوي بازپرس اصغري‌زاويه رئيس شعبه هفتم دادسراي عمومي و انقلاب شهريار روانه زندان شدند.

چند روز پيش با انتقال متهمان به پليس آگاهي شهريار، در بازجويي از آنها، ابعاد جديدي از پرونده‌شان فاش شد.

اعتراف به 56 فقره سرقت

يكي از سارقان در اظهاراتش گفت: با شكستن شيشه 30خودروي پارك شده در ماهدشت كرج، اموال موجود در آن را از قبيل پول، گوشي تلفن همراه و ضبط و پنل سرقت كرده و فروخته‌ايم.

متهم به سرقت اضافه كرد: علاوه براين، به عنوان مسافر دربستي سوار خودروهاي عبوري در تهران، كرج و شهريار مي‌شديم و از طريق ارسال پيامك به يكديگر زمان سرقت را هماهنگ كرده و با انداختن طناب دور گردن راننده‌ها، 26خودرو را دزديده‌ايم. وي افزود: در صورت مقاومت راننده‌ها، با پتك آنها را زخمي كرده و با پرت كردن رانندگان به بيرون، خودروها را سرقت و پس از دزديدن اموال موجود، آن را در محله ديگر رها مي‌كرديم.

بنابراين گزارش، با افزايش شكايت از متهمان، بازپرس اصغري‌زاويه رئيس شعبه هفتم دادسراي عمومي و انقلاب شهريار، دستور قضايي مبني بر چاپ تصوير متهمان بودن پوشاندن چهره را صادر كرد تا چنانچه مردم از اين دو سارق شكايتي دارند، به دادسرا يا اداره آگاهي شهريار مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟