دزدي مسلحانه از سوپرماركت

من فكر مي‌كردم سلاح اسباب‌بازي است، لذا يك بسته كيك به سمت او پرتاب كرده و از او خواستم بلافاصله مغازه را ترك كند كه در اين هنگام با عكس‌العمل شديد او و شليك يك تير هوايي به سقف‌مغازه مواجه شدم.
کد خبر: ۱۶۱۰۴۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰ 26 April 2011
|
4184 بازدید
جام جم: سارق مسلحي كه با تهديد صاحب يك مغازه سوپرماركت در شهرستان رباط كريم استان تهران پول نقد و تعداد زيادي كارت شارژ ايرانسل سرقت كرده بود، دستگير شد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، «سرهنگ يارندي» معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تهران و البرز در اين باره گفت: در پي دريافت گزارشي از مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر سرقت مسلحانه از يك سوپرماركت در نسيم‌شهر از توابع شهرستان رباط‌كريم ماموران گشت براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي در ادامه گفت: با مراجعه ماموران به سوپرماركت، صاحب مغازه طي شكايتي اعلام كرد كه در ساعت 21 فردي به سوپرماركت وي مراجعه و پس از خريد سيگار از مغازه خارج شد كه مجددا بعد از دقايقي برگشته و درخواست خريد ديگري را مطرح كرد و هنگامي كه قصد پرداخت مبلغ آن را داشت ناگهان سلاحي را از جيبش بيرون آورده و مرا تهديد كرد كه بايد موجودي مغازه را به او بدهم.

شاكي در ادامه افزود: من فكر مي‌كردم سلاح اسباب‌بازي است، لذا يك بسته كيك به سمت او پرتاب كرده و از او خواستم بلافاصله مغازه را ترك كند كه در اين هنگام با عكس‌العمل شديد او و شليك يك تير هوايي به سقف‌مغازه مواجه شدم.

يارندي افزود: مالباخته كه جان خود را در خطر مي‌ديد كشوي ميز را كه حاوي پول بود تخليه كرده و براي وقت‌كشي و احتمال اين‌كه در اين مدت مشتري وارد مغازه شده و با ديدن وضعيت موجود او را نجات دهد، تمام پول‌ها را روي زمين پخش كرد.

يارندي تصريح كرد: بنا به اظهارات شاكي، سارق درحالي كه دست‌هايش مي‌لرزيد پول‌ها را كه حدود 180 هزار تومان بود به همراه يك بسته كارت شارژ به مبلغ 300 هزار تومان سرقت كرد و با موتورسيكلتي كه قبلا در نزديكي مغازه پارك كرده بود از محل متواري شد.

يارندي تصريح كرد: ماموران با توجه به مسلح بودن سارق و حساسيت موضوع و همچنين اظهارات مالباخته از طريق رايانه، چهره فرضي سارق را به دست آورده و سريعا آن را در اختيار كلانتري‌ها و پليس‌هاي تخصصي شهرستان رباط‌كريم و شهرستان‌هاي همجوار قرار دادند تا اين‌كه پليس آگاهي شهرستان رباط كريم با اعلام اين‌كه فردي به اتهام سرقت كرد مسلحانه خودرو در شهريار دستگير شده و مشخصات و عكس متهم با تصوير مورد نظر مطابقت دارد، شاكي براي شناسايي سارق به پليس آگاهي شهريار دعوت شد.

سرهنگ يارندي خاطرنشان كرد: سارق دستگير شده توسط مالباخته شناسايي و در بازجويي‌ها به سرقت مسلحانه سوپرماركت در نسيم شهر اعتراف كرد.

متهم دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد .

تحقيقات دررابطه با ديگر سرقت هاي احتمالي مردبازداشت شده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟