بازداشت قاتل عاشق در نقطه صفر مرزي

مدتي قبل با دختري آشنا شدم و قصد داشتم با اين دختر ازدواج كنم كه فهميدم «بهنام» نيز تصميم دارد با اين دختر ازدواج كند. به همين دليل بين ما اختلاف افتاد. با شدت گرفتن اختلافات، پيغام‌هايي از طريق دوستانمان به ما دو نفر منتقل شد و اين پيغام‌ها آتش كينه را بين ما شعله‌ورتر كرد.
کد خبر: ۱۶۱۲۸۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۵ 27 April 2011
|
5408 بازدید
ملت ما: دوئل 2 جوان كه عاشق يك دختر بودند، با مرگ يك از آنان خاتمه يافت. جواني كه بعد از اين دوئل زنده مانده بود، هنگام فرار و با نام يك مرد افغاني در مرز شمال‌غرب كشور بازداشت شد. ساعت 19 و 30 دقيقه مورخه 21 فروردين ماه، ماموران كلانتري 110 شهدا در جريان يك قتل در حوالي بزرگراه شهيد محلاتي قرار گرفتند. با اعزام ماموران كلانتري به محل، مشخص شد كه جواني حدود 30 ساله در يك درگيري و بر اثر اصابت ضربات چاقو دچار جراحات شده و به علت شدت ضربات وارده و جراحات به قتل رسيده است.

با حضور قاضي كشيك ويژه قتل و تيم بررسي صحنه و افسر ويژه قتل پليس آگاهي در محل درگيري، هويت مقتول به نام «بهنام» مشخص شد. با دستور شاهنگيان بازپرس شعبه دوم دادسراي جنايي تهران، پرونده قتل جهت رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان اداره قتل پليس آگاهي قرار گرفت. با شناسايي هويت مقتول و انجام تحقيقات اوليه از دوستان وي، مشخص شد مقتول از چندي قبل با يك جوان ديگري به نام «اميد» درگيري و اختلاف شديد داشته و در زمان حادثه با اين جوان قرار ملاقات داشته است.

با توجه به شناسايي «اميد» و اطلاعاتي كه از محل سكونتش در آجودانيه به دست آمد، كارآگاهان اداره دهم به اين محل رفته و در تحقيقات پليسي مشخص شد اميد بعد از زمان وقوع قتل و مراجعه به خانه، با برداشتن مقداري وجه نقد و لوازم شخصي و لباس گريخته است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده و شواهد و دلايلي مبني بر دخالت «اميد» در درگيري منجر به قتل، كارآگاهان اداره دهم مشخصات وي را در اختيار مراكز انتظامي و آگاهي‌هاي سراسر كشور گذاشتند.

24 فروردين كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در ادامه رسيدگي به اين پرونده اطلاع يافتند جوان حدود 30 ساله‌يي با مشخصات «اميد» در حين خروج غيرقانوني از كشور در مرزهاي شمال غرب كشور دستگير شده است. با پيگيري‌هاي بعدي معلوم شد اين جوان خود را تبعه افغانستان و به نام «عبدالرحمن» معرفي كرده است.

با توجه به گزارش دستگيري اين جوان، كارآگاهان اداره دهم با اخذ نيابت قضايي به آن شهرستان مرزي رفته و در تحقيقات تخصصي موفق به شناسايي هويت اين فرد كه همان «اميد – 29 ساله» بود، شدند.

با انتقال متهم دستگير شده به اداره قتل پليس آگاهي تهران بزرگ وي ضمن اعتراف خود به قتل «بهنام» گفت: مدتي قبل با دختري آشنا شدم و قصد داشتم با اين دختر ازدواج كنم كه فهميدم «بهنام» نيز تصميم دارد با اين دختر ازدواج كند. به همين دليل بين ما اختلاف افتاد. با شدت گرفتن اختلافات، پيغام‌هايي از طريق دوستانمان به ما دو نفر منتقل شد و اين پيغام‌ها آتش كينه را بين ما شعله‌ورتر كرد. اين پيغام‌ها منجر به تهديد‌هاي زيادي شد. من از طريق واسطه‌ها او را تهديد مي‌كردم و او نيز جواب تهديد را با تهديد مي‌داد. در همين انتقال خبر و پيغام، روز حادثه شنيدم كه «بهنام» در جمع دوستان گفته است قصد دارد تا مرا ادب كند. بلافاصله با وي تماس گرفتم و براي همان روز با وي قرار ملاقات گذاشتم. «بهنام» محل ملاقات را بزرگراه شهيد محلاتي اعلام كرد. با كينه‌يي كه از او در دل داشتم يك قبضه قمه زير لباس پنهان كرده و با خود بردم. لحظاتي قبل از درگيري در اين محل حاضر شدم و دقايقي بعد «بهنام» نيز در محل حاضر شد. هنوز زمان زيادي از گفت‌وگوي ما نگذشته بود كه اين صحبت‌ها به درگيري لفظي و تهديد و در نهايت درگيري فيزيكي كشيده شد. من در يك لحظه قمه را از زير لباس در آوردم و چند ضربه به شكم و سينه او وارد كردم و بلافاصله از آنجا فرار كردم.

متهم درباره اقدامات فرار غيرقانوني خود از كشور گفت: بعد از آنكه از طريق دوستانم از مرگ «بهنام» با خبر شدم با تهيه پول و و مدارك جعلي به سمت مرزهاي شمال غرب كشور رفتم. از طريق يك واسطه قصد داشتم تا به صورت غيرقانوني از مرز عبور كنم كه دستگير شدم.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم و با دستور بازپرس پرونده متهم به قتل با قرار بازداشت موقت براي ادامه تحقيقات در اختيار كارآگاهان اداره دهم قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟