سرقت شارژ تلفن همراه با تقليد صداي زنانه

با شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اين ‌كه فردي با دادن وعده ارتباط پنهاني و دوستي اقدام به كلاهبرداري از آنان كرده است، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۶۹۵۷۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱ 09 June 2011
|
2931 بازدید
جام جم: مردي كه با تقليد صداي زنانه و وعده ارتباط پنهاني شارژ تلفن همراه مي‌گرفت از سوي ماموران پليس آگاهي استان تهران دستگير شد.

سرهنگ گل صباحي، رئيس پليس آگاهي استان تهران و البرز در اين باره گفت: با شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اين ‌كه فردي با دادن وعده ارتباط پنهاني و دوستي اقدام به كلاهبرداري از آنان كرده است، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع و ادامه كلاهبرداري از اين طريق، گروهي از افسران پليس آگاهي با جمع‌آوري اطلاعات اوليه و انجام تحقيقات نامحسوس و با توجه به اظهارات مالباختگان محل سكونت اين كلاهبردار را شناسايي كردند.

گل صباحي گفت: پس از شناسايي محل اختفاي متهم ماموران پليس آگاهي با تعقيب و مراقبت پس از اطمينان از حضور متهم در منزلش با هماهنگي مقام قضايي، در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كردند.

وي اظهار كرد: متهم دستگير شده در بازجويي‌هاي ماموران به جرم خود اعتراف كرده و درخصوص نحوه كلاهبرداري‌ها اذعان كرد كه پس از خريد خطوط تلفن همراه با اسامي جعلي و با تقليد صداي زنانه تقريبا مدت 4 ماه است روزانه با بيش از 150 نفر ارتباط تلفني برقرار كرده و با دادن وعده ارتباط پنهاني و دوستي با آنان در قبال دريافت شارژ تلفن همراه تاكنون روزانه مبلغي در حدود 20 تا 150 هزار تومان به اين شيوه كلاهبرداري مي‌كند.

گل صباحي خاطرنشان كرد: متهم شارژهاي دريافت شده را از طريق همسرش به دوستان و آشنايان مي‌فروخته و در بازرسي از منزل وي 30 خط تلفن نيز كشف و ضبط شد.

وي افزود: با دستور قضايي، زوج متهم به اتهام كلاهبرداري در اختيار پليس آگاهي قرار گرفتند تا در ارتباط با سوابق كيفري و ديگر اقدام مجرمانه متهمان تحقيقات لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟