دستگيري آدم‌رباي فراري در تهران

در حالي كه ماموران در جستجوي 3 آدم‌رباي فراري بودند، يكي از شاهدان حادثه با پليس تماس گرفت و خبر داد يكي از متهمان فراري را داخل مغازه‌اي در مركز شهر ديده است.
کد خبر: ۱۷۳۱۵۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶ 26 June 2011
|
3957 بازدید
جام جم: با دستگيري يكي از 3 متهم تحت تعقيب پليس تهران كه پس از سرقت‌ طلاهاي يك زن در خيابان، قصد ربودن او را داشتند، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد. به گزارش «جام‌جم»، رسيدگي به اين پرونده چند روز پيش با شكايت زني جوان در دستور كار اداره آگاهي تهران قرار گرفت.

شاكي به پليس گفت: روز حادثه در حال بازگشت به خانه بودم. به محض پياده شدن از خودرو، ناگهان راكبان يك دستگاه موتورسيكلت كه چاقو همراه داشتند، راهم را سد كرده و به زور طلاهايم را سرقت كردند.سارقان قصد سرقت كيفم را داشتند كه با آنها درگير شدم.

شاكي اضافه كرد: هنگام جدال با آنها، مردي جوان كه راننده يك خودروي پرايد بود، به سارقان ملحق شد و 3 نفري مرا كتك زدند.

وي افزود: مردان غريبه قصد ربودن مرا داشتند كه درپي فريادهاي كمك‌خواهي‌ام، رهگذران متوجه ماجرا شدند و به كمكم آمدند.

با تشكيل پرونده قضايي در اين زمينه، تحقيقات آغاز شد. ماموران با حضور در محل حادثه و تحقيق از شاهدان متوجه شدند زماني كه زن جوان در خيابان ستاري، از خودرو پياده شده، راكبان موتورسيكلت و راننده يك خودروي سواري با حمله كردن به وي، قصد ربودن او را داشته‌اند.

با مشخص شدن اين موضوع، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد. با اطلاعات به دست آمده از شاكي چهره‌نگاري رايانه‌اي از متهمان صورت گرفت.

دستگيري يكي از آدم‌رباها

در حالي كه ماموران در جستجوي 3 آدم‌رباي فراري بودند، يكي از شاهدان حادثه با پليس تماس گرفت و خبر داد يكي از متهمان فراري را داخل مغازه‌اي در مركز شهر ديده است.

ماموران عازم محل فوق شدند و متهم را هنگام خروج از مغازه دستگير كردند. مرد جوان در بازجويي پليسي ادعا كرد به اشتباه دستگير شده و با شاكي آشنايي ندارد اما با احضار شاكي به مركز پليس و مواجهه حضوري او با متهم، معلوم شد او يكي از همان 3متهم تحت تعقيب پليس است.

انكار به همدستي با آدم‌رباها

در مرحله بعدي از تحقيقات، متهم اعتراف كرد من با ديدن 2 دوستم كه در حال جدال با زن جوان بودند، به سمت آنها رفتم. از اين‌كه آنها طلاهاي شاكي را دزديده و قصد آدم‌ربايي داشتند، بي‌خبر بودم. در پي اظهارات متناقض متهم، او اكنون با قرار قانوني در زندان به سر مي‌برد. تحقيقات تكميلي از وي براي مشخص شدن ديگر ابعاد پرونده و دستگيري 2 آدم‌رباي فراري ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟