آدم‌ربايي ساختگي براي انجام ازدواج

من و دختر جوان به هم علاقه‌مند بوديم، اما خانواده‌اش با اين وصلت مخالفت مي‌كردند تا اين كه تصميم گرفتيم يك نقشه آدم‌ربايي ساختگي را طراحي و آن را عملي كنيم.
کد خبر: ۱۷۹۱۹۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۷ 25 July 2011
|
4881 بازدید
جام جم: با مخالفت والدين يك دختر و پسر جوان براي ازدواج، آنها نقشه آدم‌ربايي ساختگي كشيده بودند.

چند روز پيش مردي با حضور در شعبه اول بازپرسي دادسراي شهريار از گم شدن دختر 18 ساله‌اش خبر داد و براي يافتن وي تقاضاي كمك كرد.

با تشكيل پرونده‌اي در اين زمينه، تحقيقات ماموران آگاهي آغاز شد. در تحقيق از والدين دختر گمشده معلوم شد وي به پسري علاقه‌مند بوده و قصد ازدواج با او را داشته است، اما به دليل اين كه پسر جوان به خدمت سربازي نرفته و بيكار بوده، آنها حاضر به اين وصلت نبوده‌اند و جوان خواستگار بارها آنها را تهديد كرده بود كه با دخترشان فرار خواهد كرد.

با به دست آمدن اين اطلاعات، جستجوها براي يافتن دختر گمشده ادامه داشت تا اين كه معلوم شد جوان خواستگار به طرز مرموزي ناپديد شده و چند بار در تماس با خانواده شاكي مدعي شده دختر جوان را ربوده و براي آزادي‌اش بايد با ازدواج آنها موافقت كنند در غير اين صورت ديگر فرزندشان را ملاقات نمي‌كنند.

در پي اين تماس‌ها روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد تا اين كه ماموران پي بردند، جوان خواستگار، دختر مورد علاقه‌اش را در خانه يكي از اقوامش پنهان كرده است.با شناسايي اين محل در شهريار، جوان خواستگار دستگير و دختر جوان تحويل خانواده‌اش شد.

تهديد تلفني

با انتقال مرد متهم به پليس آگاهي، وي گفت: من و دختر جوان به هم علاقه‌مند بوديم، اما خانواده‌اش با اين وصلت مخالفت مي‌كردند تا اين كه تصميم گرفتيم يك نقشه آدم‌ربايي ساختگي را طراحي و آن را عملي كنيم.

وي افزود :به اين ترتيب، دختر مورد علاقه‌ام را به خانه يكي از اقوام برده و با تهديدهاي تلفني از خانواده‌اش مي‌خواستم با اين وصلت موافقت كنند.

در پي اظهارات متهم، دختر جوان نيز به پليس آگاهي احضار شد و در مواجهه حضوري با متهم گفته‌هاي وي را تاييد كرد و گفت: فقط به دليل مخالفت‌هاي خانواده‌ام با جوان خواستگار همراه شدم.بنا بر اين گزارش، براي متهم قرار قانوني صادر شد. تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟