اخاذي از مردم با سوءاستفاده از نام عموپورنگ

متهم 30 ساله و اهل شهرستان مشهد طي چند روز گذشته با حضور در شهر دورود و معرفي خود به عنوان نماينده عمو پورنگ اقدام به فروش بيش از 2 هزار بليت 40 هزار ريالي براي شركت در مراسم جنگ كودك براي روز جمعه در اين شهرستان كرده بود.
کد خبر: ۱۸۱۷۱۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۵ 06 August 2011
|
5310 بازدید
جام جم: فرد كلاهبرداري كه خود را نماينده مجري سرشناس برنامه‌هاي كودك (عمو پورنگ) در شهرستان دورود معرفي كرده و از اين طريق اقدام به كلاهبرداري و اخاذي از مردم مي‌كرد، از سوي ماموران پليس شناسايي و دستگير شد.

محمودرضا جعفري، بازپرس دادگستري شهرستان دورود و قاضي پرونده گفت: متهم 30 ساله و اهل شهرستان مشهد طي چند روز گذشته با حضور در شهر دورود و معرفي خود به عنوان نماينده عمو پورنگ اقدام به فروش بيش از 2 هزار بليت 40 هزار ريالي براي شركت در مراسم جنگ كودك براي روز جمعه در اين شهرستان كرده بود.

جعفري اظهار كرد: اين فرد در اين مدت با استفاده از اين همين ترفند به صورت مجاني در يكي از مراكز اقامتي شهر مستقر شده و با تهيه بنرهاي تبليغاتي و وعده پرداخت اين هزينه‌ها پس از برگزاري مراسم، مبالغ هنگفتي را از افراد اخاذي كرده بود.

وي تصريح كرد: اين فرد براساس انتشار خبري در اين خصوص و بررسي ماموران پليس، شناسايي و مورد تحقيق قرار گرفت كه با مشخص شدن واقعيت ماجرا و شيوه كلاهبرداري، در حال حاضر با داشتن ده‌ها شاكي خصوصي و عمومي در بازداشت به سر مي‌برد.

متهم اين پرونده: در مشهد نيز با چنين طرحي و فروش بليت‌هاي 100 هزار ريالي برنامه عموپورنگ، ميليون‌ها ريال از مردم كلاهبرداري و پيش از موعد مقرر براي اجراي برنامه، اقدام به فرار از مشهد كرده و با حضور در دورود، بار ديگر با اين شيوه از مردم به كلاهبرداري ادامه داده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟