مجرمين تحت تعقيب، در زندان بودند

متهم دستگير شده در بازجويي هاي فني ماموران به 4 فقره کيف قاپي ، 9 فقره سرقت منزل ، 12 مورد سرقت خودرو و جمعا به 25 فقره سرقت با همدستي ساير اعضاي باند اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۸۷۸۰۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۰ 03 September 2011
|
3876 بازدید
تهران‌امروز: اعضای باند سارقان حرفه اي که در مناطق مختلف شهرستان كرج اقدام به سرقت خودرو ، کيف قاپي، سرقت داخل خودرو و شرارت مي کردند دستگير و روانه زندان شدند.

سرهنگ «ناصر اصلاني» فرمانده انتظامي شهرستان کرج در تشريح اين خبر اظهار داشت : در پي دريافت گزارش‌هايي مبني بر اينکه افرادي با تشکيل يک باند شرارت اقدام به انجام انواع جرايم از جمله سرقت خودرو ، کيف قاپي و شرارت در منطقه وحدت مي کنند پيگيري موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

اصلاني خاطر نشان ساخت : ماموران انتظامي کلانتري 20 منطقه وحدت با تشکيل يک تيم ويژه عملياتي ، انجام تحقيقات نامحسوس ، چهره نگاري از چهره فرضي متهمان و بازبيني از بانک اطلاعاتي سارقان به اين نتيجه رسيدند که اعضاي اين باند 4 نفر مي باشند که همگي آنها از افراد شرور و سابقه دار هستند .

وي در ادامه افزود : با تلاشهاي شبانه روزي ماموران انتظامي مخفيگاه يکي از متهمان که سردسته اصلي اين باند است شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي مخفيگاه وي محاصره و در يک عمليات غافلگيرانه در حالي که قصد داشت از پشت بام فرار کند دستگير شد .

اصلاني افزود : متهم دستگير شده در بازجويي هاي فني ماموران به 4 فقره کيف قاپي ، 9 فقره سرقت منزل ، 12 مورد سرقت خودرو و جمعا به 25 فقره سرقت با همدستي ساير اعضاي باند اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج گفت : با توجه به اعترافات متهم دستگير شده و به دست آمدن هويت ساير اعضاي باند مشخص شد که 3 نفر همدست اين فرد قبلا به صورت انفرادي و به جرم ارتکاب جرايم ديگر دستگير و روانه زندان شده اند. متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي گرديد تا از آن طريق با احضار 3 همدست ديگر وي به جرايم ارتکابي آنها رسيدگي شود .
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟