دستگيري سركرده باند سرقت خودرو با پوشش مردانه

در بررسي‌ها مشخص شد متهم كه لباس مبدل پسرانه پوشيده يك زن است و با تغيير قيافه، خود را به شكل مردان درآورده كه پس از انتقال به كلانتري مشخص شد نامبرده ناهيد همان سركرده باند سارقان خودروست كه با تغيير قيافه و تشكيل باند بزرگي در حوزه‌هاي سرقت خودرو و داخل خودرو فعاليت چشمگيري دارد.
کد خبر: ۱۹۸۳۴۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۵ 20 October 2011
|
5218 بازدید
جام جم: در پي تحقيقات ماموران پليس مركز استان اصفهان از يك خودروي سرقتي، مشخص شد راننده آن يك زن مردنماست كه سركردگي باند سرقت خودرو را به‌عهده دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سرهنگ محمدعلي بختياري با اعلام اين خبر گفت: به دنبال شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت‌هاي خودرو در ساعات پاياني شب، موضوع به صورت ويژه در دستور كار اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: گشت‌هاي ويژه در سطح شهر به گشتزني مي‌پرداختند تا اين ‌كه ماموران يك دستگاه خودروي پرايد سرقتي كه در حال تردد بود، شناسايي و سارقان را كه 2 نفر بودند، دستگير كردند و در بازجويي از آنها مشخص شد كه سرشبكه باند سرقت خودرو فردي به نام ناهيد 25 ساله است.

رئيس پليس مركز استان گفت: با شناسايي فرد مذكور موضوع دستگيري اين شخص به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت و ماموران تمامي نقاط سطح شهر را زيرنظر گرفتند.

اين مقام مسوول عنوان كرد: تحقيقات ادامه داشت تا اين ‌كه ماموران يك دستگاه خودروي پرايد با پلاك مخدوش و تقلبي را كه راننده آن يك مرد 25 ساله بود، مشاهده و توقيف كردند.

بختياري گفت: در بررسي‌هاي اوليه و استعلام شماره اصلي خودرو مشخص شد چند روز گذشته اين خودرو با زور از صاحبش ربوده شده كه در بازرسي از اين خودرو يك عدد پايپ آغشته به شيشه و يك عدد فشنگ مشقي و يك عدد باتوم فنري و يك دستگاه دريل و تعدادي ابزار آلات مخصوص تعويض پلاك كشف و ضبط شد.

اين مقام مسوول اظهار كرد: در بررسي‌ها مشخص شد متهم كه لباس مبدل پسرانه پوشيده يك زن است و با تغيير قيافه، خود را به شكل مردان درآورده كه پس از انتقال به كلانتري مشخص شد نامبرده ناهيد همان سركرده باند سارقان خودروست كه با تغيير قيافه و تشكيل باند بزرگي در حوزه‌هاي سرقت خودرو و داخل خودرو فعاليت چشمگيري دارد.

اعضاي باند در دام

وي تصريح كرد: در تحقيقات صورت گرفته از سركرده باند، او 3 نفر ديگر از همدستانش را نيز معرفي كرد كه بلافاصله با هماهنگي مقام قضايي، متهمان به نام‌هاي علي 26 ساله، قاسم و حميد در مخفيگاهشان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اضافه كرد: در بازرسي از مخفيگاه آنها 2 دستگاه خودروي مسروقه همراه مقادير قابل ملاحظه‌اي قطعات يدكي انواع خودروهاي مسروقه كشف و ضبط شد. با تشكيل پرونده اي براي اعضاي اين باند دستور قضايي در اين ارتباط صادر و با تحويل متهمان به پليس آگاهي تحقيق براي كشف ديگر سرقت هاي اعضاي باند ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟