افشاي جنايت درباغ سيب

«مقتول بدون اجازه گوسفندان را براي چرا به زمين‌هاي كشاورزي ما مي‌آورد. روز حادثه من و برادرم همراه دوستم در باغ بوديم كه رضا گوسفندان را براي چرا به آنجا آورد وقتي به او اعتراض كردم با چوب به طرفم حمله‌ور شد. من هم در دفاع از خود او را با چوب زدم كه جان سپرد.»
کد خبر: ۱۹۸۳۶۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳ 20 October 2011
|
14335 بازدید
ایران: عامل قتل مرد چوپان در يكي از باغ‌هاي سيب شهرستان دماوند در جريان بازجويي‌هاي فني كارآگاهان پليس آگاهي ورامين راز جنايت را فاش كرد.


ساعت 11 صبح 14 شهريور امسال مردي در تماس با پليس شهرستان دماوند از قتل چوپان گله‌اش در يك باغ سيب خبر داد. پس از اين تماس تيمي از كارآگاهان همراه بازپرس ويژه قتل راهي محل جنايت شده و با جسد رضا روبه‌رو شدند كه با ضربه‌هاي جسم سخت از پا درآمده بود.

مردي كه موضوع را به پليس خبر داده بود گفت: رضا چوپان گله‌ام بود و هر روز دویست رأس گوسفند را به اطراف شهر مي‌برد. امروز صبح هم او با گله خارج شد و ساعتي بعد يكي از اهالي خبر قتلش را به من داد.

پس از تحقيقات مقدماتي و انتقال جسد به پزشكي قانوني، تيم جنايي با توجه به اين‌كه گوسفندان سرقت نشده بودند احتمال دادند رضا قرباني جنايت كينه‌جويانه شده باشد. بنابراين صاحب باغ و دو تن ديگر در اين رابطه دستگير شدند اما در بازجويي‌ها منكر هرگونه اطلاع از قتل شدند. با گذشت دو هفته از دستگيري متهمان پرونده براي كشف راز قتل با دستور بازپرس پرونده در اختيار مأموران اداره جنايي پليس آگاهي ورامين قرار گرفت.

اما متهمان با تكرار حرف‌هاي قبلي منكر قتل شدند. با اين حال بالاخره يكي از آنها لب به اعتراف گشود و گفت: «مقتول بدون اجازه گوسفندان را براي چرا به زمين‌هاي كشاورزي ما مي‌آورد. روز حادثه من و برادرم همراه دوستم در باغ بوديم كه رضا گوسفندان را براي چرا به آنجا آورد وقتي به او اعتراض كردم با چوب به طرفم حمله‌ور شد. من هم در دفاع از خود او را با چوب زدم كه جان سپرد.»

پس از اعتراف عامل جنايت، دو همدستش نيز لب به اعتراف گشوده و با قرار قانوني روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟