مرد رهگذر، نقاب زن قاتل را كنار زد

آنها مشاهده كردند فردي نقابدار از خانه يكي از همسايه‌ها بيرون آمد و متواري شد. با ورود به خانه همسايه معلوم شد مرد صاحبخانه به نام حبيب با شليك 2 گلوله زخمي و پسرش، ‌حسين با 3 گلوله كشته شده است.
کد خبر: ۱۹۸۹۴۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۱ 23 October 2011
|
12156 بازدید
جام جم: در پي قتل پدر و پسر اسلامشهري، زن‌عموي اين خانواده به عنوان عامل جنايت دستگير شد و به ارتكاب 2 فقره جنايت اعتراف كرد.

عامل جنايت پس از فرار از محل حادثه، با سد كردن راه يك شهروند اسلامشهري، او را به مرگ تهديد كرده و از وي چادر زنانه و تلفن همراه خواسته بود.

شامگاه شنبه هفته گذشته ساكنان كوچه ارشاد دوم در شهرك قائميه اسلامشهر از توابع استان تهران با شنيدن صداي شليك‌هاي گلوله، سراسيمه از منازلشان خارج شدند.

آنها مشاهده كردند فردي نقابدار از خانه يكي از همسايه‌ها بيرون آمد و متواري شد. با ورود به خانه همسايه معلوم شد مرد صاحبخانه به نام حبيب با شليك 2 گلوله زخمي و پسرش، ‌حسين با 3 گلوله كشته شده است.

به دنبال اين حادثه، جسد مرد جوان به پزشكي قانوني و مرد مجروح به بيمارستان امام رضا(ع)‌ در اسلامشهر انتقال يافت.تلاش پزشكان براي نجات مرد ميانسال آغاز شد؛ اما وي نيز به دليل شدت خونريزي در بيمارستان درگذشت.

در پي مرگ پدر و پسر اسلامشهري، پرونده‌اي تشكيل و تحقيقات ماموران آگاهي در اين زمينه آغاز شد. با تحقيق از خانواده مقتولان معلوم شد يك نقابدار مسلح به خانه آنها حمله كرده و مرگ 2 عضو خانواده را رقم زده است.

در مرحله بعدي تحقيقات معلوم شد، عموي اين خانواده با آنها اختلاف داشته و چند بار يكي از پسران اين خانواده را به مرگ تهديد كرده است.

با مشخص شدن اين موضوع، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد و عموي خانواده به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب قرار گرفت تا اين‌كه چند روز بعد از حادثه دستگير شد.

انكار به ارتكاب جنايت

اين مرد در بازجويي‌هاي پليسي ادعا كرد، اختلاف‌هايي با خانواده مقتولان داشته؛ ولي مرتكب اين جنايت نشده و از مرگ آنها ناراحت است.

در حالي كه تحقيقات از اين مرد به عنوان تنها مظنون پرونده ادامه داشت، مردي با حضور در پليس آگاهي مدعي شد راز اين جنايت را مي‌داند و عامل حادثه يك زن است.

او كه شاهد فرار عامل جنايت از محل حادثه بود، به پليس گفت: شب حادثه در حال بازگشت به خانه بودم كه فردي نقابدار سلاح به دست، راهم را در خيابان سد كرد و با تهديد از من خواست به او يك چادر زنانه بدهم.

وي اضافه كرد: قصد خلع سلاح كردن او را داشتم كه نقاب را به كناري انداخت و سلاح را به سمتم گرفت و دوباره مرا تهديد كرد.

مرد شاهد گفت: باورم نمي‌شد نقابدار مسلح يك زن باشد. داد و فرياد راه انداختم تا همسايه‌ها به كمكم بشتابند. با صداي كمك‌خواهي‌ام چند نفر به خيابان آمدند اما زن مسلح سراسيمه به آن سوي خيابان دويد و در تاريكي شب ناپديد شد.

وي افزود: از آن شب بشدت شوكه شده و قدرت صحبت كردن با خانواده‌ام را نيز نداشتم تا اين كه چند روز پيش متوجه شدم در حوالي خانه‌مان پدر و پسري از سوي يك نقابدار مسلح كشته شده‌اند. ديگر مطمئن شدم قاتل فراري همان زن مسلح است.

با اطلاعات به دست آمده از اين مرد، تصوير رايانه‌اي از زن مسلح فراري به خانواده مقتولان حادثه نشان داده شد كه آنها به محض ديدن تصوير بيان كردند او زن عمويشان اعظم است. با مشخص شدن هويت عامل جنايت، تحقيق از شوهر بازداشت شده او آغاز شد و وي در اظهاراتش مدعي شد از چندي پيش در پي اختلاف با همسرش، به تنهايي زندگي مي‌كند و از سرنوشت اعظم و اين كه در كجا زندگي مي‌كند، بي‌خبر است.

اعظم ـ زن متهم به قتل ـ تحت تعقيب قرار گرفت تا اين كه مخفيگاه وي در يك خانه اجاره‌اي در غرب تهران شناسايي و او بعدازظهر پنجشنبه گذشته ـ 28 مهرماه ـ دستگير شد.

در بازرسي از خانه متهم، نقاب سياه و سلاح مورد استفاده وي در 2 جنايت كشف شد.

مواجهه حضوري با شاهد راز گشود

زن بازداشت شده در بازجويي‌هاي مقدماتي اظهارات متناقضي را بيان كرد و مدعي شد، شوهرش با خانواده مقتولان اختلاف داشته و نمي‌داند عامل جنايت چه كسي است. در مرحله بعدي تحقيقات، وقتي ماموران او را در مواجهه حضوري با مردي كه شاهد فرار او از صحنه حادثه بود قرار دادند، متهم گريست و به قتل پدر و پسر اسلامشهري اعتراف كرد.

2 جنايت به انگيزه انتقام

اعظم ـ متهم به قتل ـ در اظهاراتش گفت: 8 سال پيش پسر بزرگ‌تر خانواده مقتولان با شوهرم همكار بود، اما چندي پيش با هم اختلاف پيدا كردند و همين درگيري باعث بدرفتاري شوهرم و عاقبت قهر من از خانه شد. برادرزاده شوهرم را مقصر اين حادثه مي‌دانستم و درصدد انتقام از او و خانواده‌اش بودم. به همين دليل، با خريد يك سلاح نقشه قتل آنها را طراحي كردم.

متهم به قتل اضافه كرد: شب حادثه با پوشيدن لباس مردانه و سلاح به دست در حوالي خانه آنها پرسه مي‌زدم و منتظر فرصتي براي وارد شدن به آنجا بودم. يك ساعت پيش از حادثه با ديدن در نيمه‌باز حياط، وارد خانه شده و در پشت بام خود را پنهان كردم. به محض ورود پسر بزرگ‌تر خانواده به خانه‌اش در طبقه سوم، نقاب را به چهره زدم و با رفتن مقابل در خانه‌اش، محكم به در كوبيدم و چند تير شليك كردم كه از ترس بيرون نيامد.

عامل حادثه افزود: در همين موقع، يكي از برادران او به سمت راه‌پله‌ها آمد و به او شليك كردم كه كشته شد. دستپاچه شده و قصد فرار داشتم كه برادر شوهرم ـ حبيب ـ سر رسيد و 2 گلوله به او شليك كردم. ديگر پسر خانواده كه مي‌خواست سد راهم شود را نيز به مرگ تهديد كرده و سراسيمه از خانه بيرون رفتم. در ميانه راه، با سد كردن راه يك شهروند اسلامشهري از او خواستم برايم گوشي تلفن همراه و يك چادر زنانه از خانه‌اش تهيه كند كه مقاومت كرد و به ناچار متواري شدم.

بنابر اين گزارش، زن متهم به قتل با قرار قانوني در بازداشت به سر مي‌برد. تحقيقات تكميلي از او و شوهرش كه در بازداشت به سر مي‌برند، ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟