رازگشايي از قتل كمپ ترك اعتياد در پزشكي قانوني

در حالي كه تحقيق از متهمان ادامه داشت و آنها همچنان منكر ضرب و شتم مرد جوان بودند سرانجام پس از يك ماه كارشناسان پزشكي قانوني علت مرگ پيام را اصابت ضربه‌هاي مرگبار به جمجمه‌اش اعلام كرده و موضوع قتل تأييد شد.
کد خبر: ۱۹۹۵۶۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰ 25 October 2011
|
4602 بازدید
ایران: بازپرس جنايي تهران با تأييد خبر قتل مرد معتاد در كمپ اعتياد، دستور بازداشت مدير كمپ و پلمب محل جنايت را صادر كرد.

حدود يك ماه قبل مسئولان بيمارستاني در شمال شرق تهران با مأموران كلانتري 164 قائم تماس گرفته و از مرگ مشكوك و مرموز مرد 40 ساله‌اي به نام پيام خبر دادند.

مأموران كلانتري پس از حضور در بيمارستان با دو مرد جوان روبه‌رو شدند كه خود را از كارمندان مركز ترك اعتياد در حوالي قلهك معرفي مي‌كردند. آنها گفتند: چند ساعت قبل، پيام – مقتول – براي ترك اعتياد به مركز منتقل شد اما ناگهان از حال رفت و بلافاصله او را به بيمارستان رسانديم. از علت مرگش هم بي‌اطلاع هستيم.

با اعلام موضوع به محمد شهرياري – بازپرس كشيك ويژه قتل – تيم جنايي براي بررسي موضوع راهي بيمارستان شد اما در نخستين بررسي‌ها با توجه به وجود آثار ضرب و شتم روي بدن پيام احتمال قتل قوت گرفت و دو كارمند كمپ بازداشت شده و جسد براي تعيين علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.

در حالي كه تحقيق از متهمان ادامه داشت و آنها همچنان منكر ضرب و شتم مرد جوان بودند سرانجام پس از يك ماه كارشناسان پزشكي قانوني علت مرگ پيام را اصابت ضربه‌هاي مرگبار به جمجمه‌اش اعلام كرده و موضوع قتل تأييد شد.

بدين‌ترتيب بازپرس جنايي دستور دستگيري مدير كمپ و پلمب اين مركز را صادر كرد.

صبح ديروز مدير كمپ و چهار تن از كاركنانش در شعبه اول بازپرسي دادسراي جنايي تحت بازجويي قرار گرفتند. كاركنان كمپ ضمن اعتراف به قتل پيام گفتند: روز حادثه خانواده پيام با مركز تماس گرفته و از ما خواستند او را براي ترك اعتياد به كمپ منتقل كنيم. وقتي سراغش رفتيم حاضر به خروج از خانه نبود. به همين خاطر مجبور شديم با زور و كتك او را ببريم. وقتي به مركز رسيديم بي‌حال و نيمه‌جان بود كه تصميم گرفتيم او را به بيمارستان منتقل كنيم. اما چند ساعت بعد جان باخت. پس از اعترافات متهمان همگي بازداشت و براي تحقيقات بيشتر و شناسايي عاملان اصلي قتل در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟