بازدید 23239

حضور احمدی نژاد و همراهان در حرم امام(ره)

کد خبر: ۳۷۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲ 10 February 2014
محمود احمدی‌نژاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم برخی از اعضای دولت سابق از جمله غلامحسن الهام، محمدرضا رحیمی، حمید بقایی، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی و مرتضی تمدن نیز حضور داشتند.

در این مراسم نماز نیز اقامه شد.

همچنین این حضور با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

خبرنگار خبرگزاری فارس در حاشیه نگاری خود نوشته است: مردم کشورمان با دیدن رئیس‌جمهور سابق‌شان در حرم امام ابراز احساسات کرده و شعارهایی را مانند «احمدی دوست داریم»، «دکتر جات خالیه»، «احمدی 4 سال دیگه یادت نره» را سر دادند.

این دیدار با حضور جمعی از دانش آموزان مدرسه فرهنگ نیز همراه بود که با دیدن احمدی‌نژاد شوق کودکانه‌ای را از خود نشان دادند.

یکی از دانش‌آموزان از میان جمع رئیس‌جمهور سابق کشورمان را صدا کرد و از او درخواست کرد که با محمود احمدی‌نژاد عکس یادگاری بیندازد سپس این دانش آموز پس از اینکه از میان جمعیت به بیرون آمد روبوسی گرمی با رئیس‌جمهور سابق کشورمان انجام داد و احمدی‌نژاد به او گفت که به نمایندگی از همه دانش آموزان که در اینجا هستند با تو عکس یادگاری می‌اندازم.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی وی از توزیع سبد کالا در میان مردم تنها لبخند زد.

وی در پاسخ به اعتراض خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا تنها به آنها لبخند تحویل می‌دهد تصریح کرد: انتظار دارید چه چیز دیگری تحویل‌تان بدهم؟

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات