بازدید 2307

مرزبان: نمي‌دانيم اکبرپور چه مشکلي داشت

کد خبر: ۴۱۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹ 22 July 2014
سرمربي تيم پديده مشهد مي‌گويد تيمش به آمادگي مطلوبي در ليگ رسيده است.

عليرضا مرزبان درباره آخرين وضعيت تمرينات پديده مشهد، اظهار کرد: تمريناتمان را در سه نوبت در روز پيگيري مي‌کنيم. سه اردوي خيلي خوب را هم برگزار ‌کرده‌ايم و فکر مي‌کنم تيم‌مان از لحاظ شرايط بدني و روحي کيفيت بالايي دارد. البته از نظر تاکتيکي صيقل‌هاي آخر باقي مانده است که بايد در تمرينات آينده انجام دهيم تا به شرايط ايده‌آل برسيم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: ما اردوهاي سختي را برگزار کرديم، به طوري که در گرماي بالاي کيش تمرين مي‌کرديم و تمام اين‌ها باعث شد در حال حاضر به حد فوق‌العاده‌اي از آمادگي برسيم. ما شورايي در تيم تشکيل داديم و از کاپيتان تيم ، رضا عنايتي خواستيم که اين شورا را اداره کند. وظيفه اين شورا اين است که تمام مشکلات تيم را به کادر فني و مديريت باشگاه اطلاع دهد و نظرات آنها را به تيم منعکس کند. با اين کار به نوعي دموکراسي اجرا ‌کرده‌ايم.

مرزبان ادامه داد: باشگاه نيز در امر آماده سازي تيم کمک‌هاي زيادي به ما کرد. هر نوع امکاناتي را که خواستيم برايمان فراهم کرد. نبايد فراموش کنيم که ما تازه به ليگ برتر صعود کرده‌ايم و امکانات کمي داشتيم. به دنبال تهيه زمين تمرين بوديم و در نهايت يک کمپ خيلي خوب ساختيم. بايد از زحمات مديريت باشگاه نيز به خاطر فراهم کردن اين امکانات تشکر کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا از عملکرد تيم‌تان در فصل نقل و انتقالات راضي هستيد؟ گفت: زماني که به ليگ برتر صعود کرديم، خيلي‌ها گفتند که تيم‌مان ميلياردي خرج خواهد کرد، در صورتي که اين گونه نشد. مديريت باشگاه بودجه اي را براي ما تعيين کرد و قرار شد فراتر از آن بودجه هزينه نکنيم. در حال حاضر بيشترين پولي که به يک بازيکن داده‌ايم 400 ميليون تومان است. البته چون ما کار نقل و انتقالات را زودتر آغاز ‌کرده‌ايم بازيکنان خوب و با کيفيتي جذب ‌کرده‌ايم. در کل معتقدم که عملکرد موفقي در فصل نقل و انتقالات داشتيم.

سرمربي تيم پديده مشهد در پاسخ به اين سوال که چطور شد سياوش اکبرپور را جذب کرديد، اما او را از ليست خارج کرديد؟ گفت: سياوش بازيکن خوب و با انرژي است. اما بعد از اين که قرارداد او را منعقد کرديم، هرگز به مشهد نيامد. من نمي‌دانم مشکل او چيست؟ بعضي‌ها مي‌گويند که او مشکل خانوادگي دارند و بعضي‌ها صحبت از خداحافظي‌اش از فوتبال مي‌کنند و من نمي‌توانم هيچ کدام از آنها را تاييد کنم. در نهايت ما مجبور شديم به خاطر مشکلاتش او را از ليست خارج کنيم. الان هم فقط براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم که در زندگي‌اش کمتر مشکل داشته باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که چه اهدافي را براي باشگاه در نظر گرفته‌ايد؟ گفت: تمام تيم‌هايي که در ابتدا به ليگ برتر صعود مي‌کنند هدف اصلي‌شان ماندن در ليگ برتر است. ما از اين قضيه مستثني نيستيم و هدف کوتاه مدت‌مان ماندن در ليگ برتر است. البته با توجه به بازيکنان با کيفيتي که داريم مي‌توانيم رتبه پنج رقمي را در ليگ کسب کنيم. من نمي‌توانم فوتبال را پيش‌بيني کنم. حتي بايرن‌ مونيخ هم نمي‌تواند در ابتداي هر فصل حرفي از قهرماني بزند، اما هدف ما کسب رتبه تک رقمي در ليگ خواهد شد.

مرزبان در ادامه به قانون سقف قراردادها اشاره کرد و گفت: من معتقدم قانون سقف قرارداد و بودجه، پرداخت‌هاي زير ميزي را زياد مي‌کند. در حال حاضر يک باشگاه ليگ برتري پنج بازيکن جذب کرده که مجموع دستمزد آنها به اندازه بودجه کل سال ماست. اگر اين گونه نباشد آن باشگاه‌ها نمي‌توانند بازيکنان شاخصي را جذب کنند. سالم سازي بايد از ريشه و بنيان در فوتبال آغاز شود. در فوتبال روز دنيا مي‌گويند هر چقدر اسپانسر جذب کردي و درآمد کسب کردي مي تواني خرج کني. بايد به سمتي حرکت کنيم که باشگاه‌ها از درآمدهاي خودشان خرج کنند. در نهايت هم اگر قصد سالم سازي در فوتبال را داريم بايد از فوتبال دولتي به فوتبال خصوصي حرکت کنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست