بازدید 4893
دربي 79 پايتخت؛ 29 يا 30 آبان ماه برگزار مي‌شود

انتشار تقويم رسمي مسابقات 93-94

کد خبر: ۴۱۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷ 23 July 2014
سازمان ليگ تقويم رسمي مسابقات ليگ برتر و جام حذفي درفصل 93-94 را منتشر کرد و بر اين اساس ديدار استقلال و پرسپوليس در روز 29 يا 30 آبان برگزار مي‌شود.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت سازمان ليگ، رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ در نامه‌اي به مهدي تاج نايب رييس فدراسيون فوتبال ورييس سازمان ليگ تقويم يکسال ليگ برتر و جام حذفي را در فصل 94-93 ارائه داد.

در نامه غلامرضا بهروان به مهدي تاج آمده است:

کميته مسابقات پس از بررسي‌هاي همه جانبه و برگزاري جلسات متعدد و با دبير سازمان ليگ و نيز رياست فدراسيون و کي روش سر مربي و همکاران ايشان ،تقويم مسابقات ليگ برتر و جام حذفي باشگاه‌هاي کشور در فصل 94-93 را تدوين و تنظيم نموده است .

بر اساس اين تقويم دربي پايتخت در هفته پانزدهم ليگ برتر برگزار مي‌شود که بازي‌هاي اين هفته در روز 29 و 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

ضمنا تمام تلاش سازمان ليگ اين است که هيچگونه تغييري در مسابقات به وجود نيايد مگر در موارد اضطراي و غيرمترقبه و يا اينکه احتمالا در نيم فصل دوم هفته 29 از مورخه 21/2/94 به 18/2/94 در صورت حذف مرحله يک شانزدهم مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي آسيا جابجا شود.

کميته مسابقات وظيفه خود مي‌داند از تمامي اصحاب رسانه هاي مختلف کشور، مديران، بازيکنان، کادر فني باشگاه ها و هواداران محترم آنان و هياتهاي فوتبال استان‌ها،مديران گرامي ورزشگاه‌هاي سراسر کشور، نيروهاي انتظامي و يگان ويژه و پليس راهور و همکاران ارجمند در سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال تشکر مي‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست