بازدید 1547

ارتش رژیم صهیونیستی: فلسطینیان ساکن حومه غزه منازل خود را فوراً ترک کنند

کد خبر: ۴۲۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷ 29 July 2014
رژیم اشغالگر صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی که در مناطق نزدیک به شهر غزه ساکن هستند، هشدار داد فوراً منازل مسکونی خود را ترک کنند.

به گزارش  فارس به نقل از خبرگزاری «ال‌بی‌سی» لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان فلسطینی در حومه غزه هشدار داد که منازل خود را ترک کنند.

در همین حال شبکه اسکای نیوز نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به ساکنان مناطق جبالیا، الزیتون و الشجاعیه هشدار داد که منازل خود را فورا ترک کنند.

حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه شامگاه دوشنبه همزمان با روز عید فطر در فلسطین مجداد از سر گرفته شد و دو منطقه در غرب غزه را بمباران کردند.

گروه های مقاومت فلسطینی نیز در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به پارک تفریحی در غرب غزه که به شهادت 10 کودک فلسطینی منجر شد، مناطق مختلف اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

بر اثر اصابت موشک‌های مقاومت اسلامی فلسطین به یک پایگاه نظامی در شهر مرزی اشکول در نزدیکی نوار غزه، 4 سرباز صهیونیست کشته و 10 نفر دیگر نیز کشته شدند.

حماس اعلام کرد که حملات موشکی امروز گروه های مقاومت به اراضی اشغالی به دلیل شهادت 10 کودک فلسطینی در حملات صهیونیستی صورت گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل