بازدید 1523

گروه‌های سیاسی منافع عراق را در اولویت قرار دهند

کد خبر: ۴۲۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰ 29 July 2014
 رئیس جمهوری سابق و رئیس اتحادیه میهنی کردستان عراق از همه گروه‌های سیاسی خواست که منافع ملی را بر منافع شخصی و حزبی و گروهی ترجیح دهند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه النهرین، ابراهیم الجعفری رئیس ائتلاف همپیمانی ملی گفت: ملت عراق پس از موفقیت در عبور از ایستگاه های انتخاب رئیس پارلمان و رئیس جمهوری برای تحقق وحدت ملی در آستانه عبور از ایستگاه سوم است.

وی افزود: عراق در سال جاری در معرض یورش قرار گرفت و برخی شهرهای آن اشغال شد اما این ملت دشمن را نا امید کرد و به ندای مرجعیت لبیک گفت و به طور جدی آستین ها را بالا زد تا در کنار نیروهای مسلح به دفاع از شرف، کشور و کرامت بپردازد.

وی افزود: ملت عراق در آستانه تسریع در روند سیاسی وعبور از ایستگاه سوم پس از انتخاب رئیس پارلمان و مجلس هستند تا وحدت ملی محقق شود، توسعه و امنیت برقرار شود و با فساد مبارزه شود.عراق در راستای انسجام با همه کشورهای دنیا حرکت می کند.

از سوی دیگر جلال طالبانی رئیس جمهوری سابق و رهبر اتحادیه میهنی کردستان عراق در پیامی به مناسبت عید فطر ابراز امیدواری کرد که ملت عراق این مرحله سخت را با عزم و ایمان و حفظ وحدت پشت سر بگذارد.

وی از رهبران گروه های سیاسی خواست که منافع عراق را به منافع شخصی، حزبی و گروهی برای اتمام روند تشکیل دولت ترجیح دهند.

رهبر اتحادیه مهینی کردستان عراق از گروه های سیاسی خواست که اختلافات را کنار بگذارند و در راستای وحدت کلمه حرکت کنند تا بتوانند در برابر یورش تروریست ها ضد عراق ایستادگی کنند و تجربه دموکراسی و دستاوردها را حفظ کنند.

حیدر العبادی معاون اول رئیس مجلس عراق نیز ضمن تبریک عید فطر به ملت عراق ابراز امیدواری کرد که عراق به امنیت و ثبات برسد.وی از همه گروه های سیاسی عراقی خواست که با وحدت کلمه به مقابله با چالش هایی که در برابر کشور است و هجومی که کشور و بافت اجتماعی آن را هدف قرار داده است بایستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار