بازدید 2162

آلگري: ويدال در يوونتوس مي‌ماند

کد خبر: ۴۲۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷ 30 July 2014
گفته مي شود ويدال با منچستريونايتد به توافق رسيده و شب گذشته هم مذاکراتي با مديران بيانکونري براي رفتن به اولدترافورد داشت اما آلگري احتمال جدايي ستاره تيمش را رد کرد.

ماکسي آلگري، سرمربي يوونتوس، تاکيد کرد که علي رغم علاقه مندي منچستريونايتد به خريد آرتورو ويدال، اين ستاره شيليايي در يووه خواهد ماند.

گفته مي شود ويدال با منچستريونايتد به توافق رسيده و شب گذشته هم مذاکراتي با مديران بيانکونري براي رفتن به الدترافورد داشت اما آلگري احتمال جدايي ستاره تيمش را رد کرد.

او به خبرنگاران گفت:" آرتورو مي ماند. او از اينکه اينجا بماند، راضي است؛ مانند همه هم تيمي هايش. من همچنين با او صحبت کردم تا شرايط فيزيکي اش را چک کنم. همه ما خوشحاليم که او ايجا مي ماند. او بازيکني کليدي براي ماست."

آلگري که در زمان حضورش در ميلان، با آندره آ پيرلو مشکلاتي داشت، تاکيد کرد که اکنون هيچ مشکلي با اين ستاره ملي پوش ايتاليايي ندارد.

" ما 10 روز قبل صحبت کرديم. ما افرادي حرفه اي هستيم. بين ما احترام متقابل وجود دارد و هدف مشترکي داريم که آن موفقيت در ليگ قهرمانان است. رقابت هاي اروپايي اهميت زيادي براي ما دارد."

سرمربي که جديد يووه در ژانويه گذشته از ميلان اخراج شد، تاکيد کرد نگران رويارويي با تيم سابقش در هفته سوم در سن سيرو نيست.

" شب ويژه اي براي ما خواهد بود و من بسيار احساساتي خواهم شد. اما در حال، ميلان براي من حريفي مانند سايرين تيم هاست."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست