بازدید 2378

بنگر: 3 امتياز بازي با نفت را مي‌خواهيم

کد خبر: ۴۲۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳ 31 July 2014
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تأکيد کرد که بازيکنان اين تيم براي کسب هر سه امتياز ديدار مقابل تيم نفت به ميدان مي‌روند.

محسن بنگر در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنيم در مورد شرايط پرسپوليس پيش از ديدار جمعه با نفت تهران گفت: خوشبختانه شرايط خوبي داريم و تمرينات منظمي را پشت سر گذاشتيم اما اي کاش پس از اردوي خوبي که در ترکيه داشتيم با يک تيم قدرتمند بازي تدارکاتي انجام مي‌داديم.

وي ادامه داد:‌ از نظر بدني هم وضعيت ما خوب است اما هنوز از فشار تمرينات بدنسازي خارج نشده‌ايم. با اين حال براي بازي با نفت آماده هستيم و با تمام توان به مصاف اين تيم مي‌رويم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص رويايي سرخپوشان با نفت تهران در اولين ديدار فصل جديد ليگ برتر فوتبال ايران خاطرنشان کرد: هميشه بازي‌هاي اول سخت است اما ما مي‌خواهيم سه امتياز ديدار با نفت را کسب کنيم هر چند کار بسيار دشواري داريم، چون نفت تيم آسيايي ليگ ايران است. 

بنگر در پاسخ به اين سؤال که آيا پرسپوليسي‌ها مي‌توانند رکورد شکست‌ناپذيري در ورزشگاه آزادي را که از فصل پيش به جاي مانده است، حفظ کنند، گفت: ما بايد تمام تلاش‌مان را انجام بدهيم تا ديدارهاي خانگي را با پيروز پشت سر بگذاريم اما سهم تماشاگران در اين مسئله بسيار زياد است.

وي در واکنش به عدم حضور حنيف عمران‌زاده و اميرحسين صادقي در شش ديدار ابتداي استقلال در ليگ برتر عنوان کرد: من در اين مورد اصلاً فکر نکرده‌ام و برايم مهم نيست که استقلالي‌ها چه مشکلاتي دارند و چه بازيکني را در اختيار ندارند. فقط براي من پرسپوليس و موفقيتش مهم است.

بنگر در پايان در مورد حضور يک مدافع خارجي در پرسپوليس اظهار داشت: شنيدم که باشگاه براي جذب يک مدافع خوب خارجي اقدام کرده که به نظرم خوب است و مي‌تواند سيستم دفاعي ما را محکم کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم