بازدید 1911

گالیانی: بله، ما تورس را می‌خواهیم

کد خبر: ۴۲۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸ 29 August 2014
نایب رئیس باشگاه میلان به صراحت اعلام کرد که دنبال جذب فرناندو تورس است و رسما با باشگاه چلسی وارد مذاکره شده است.

به گزارش ایسنا، هر چند ژوزه مورینیو سرمربی چلسی چند روز پیش اعلام کرد که تورس را می‌خواهد و قصد ندارد او را به تیم دیگر بفروشد اما میلان دست‌بردار این مهاجم اسپانیایی نیست و می‌خواهد با جذب او جانشینی شایسته برای ماریو بالوتلی پیدا کند.

آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان در گفت‌وگویی که با شبکه تلویزیونی این باشگاه داشت به صراحت اعلام کرد که تیمش به دنبال جذب فرنادو تورس است و پیشنهاد خود را رسما به باشگاه چلسی اعلام کرده است.

او گفت: ما به جذب تورس علاقه داریم و با باشگاه چلسی وارد مذاکره شده‌ایم. پیشنهاد خود را به آبی‌پوشان لندن داده‌ایم اما نمی‌دانیم که این باشگاه با فروش مهاجم اسپانیایی خود موافقت می‌کند یا نه. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در چند روز آینده خواهیم فهمید که آیا تورس مهاجم جدید میلان خواهد بود یا بازیکن شاخص دیگری به تیم اضافه می‌شود.

تورس تنها مهاجمی نیست که اسم او از گزینه‌های پیوستن به میلان است. بعد از جدایی ماریو بالوتلی جنجالی، سران روسونری در تلاش هستند تا جانشینی شایسته برای او انتخاب کنند. روبرتو سولدادو از تاتنهام، نگردو از منچستر سیتی،م اتیا دیسترو از رم و فالکائو از موناکو از گزینه‌های میلان برای جانشینی بالوتلی هستند.

میلان فصل قبل بدترین نتایج تاریخ خود را به دست آورد. اما این تیم پرافتخار و سرشناس اروپایی در فصل جدید فیلیپو اینزاگی را بر روی نیمکت خواهد داشت و با جذب چهره‌های سرشناس قصد دارد فصل کابوس‌وار قبل را به فراموشی بسپارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم